اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

دامپزشکی ارزوئیه خدمات رایگان ارائه می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی ارزوئیه گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی خدمات دامپزشکی رایگان به دامداران این شهرستان ارائه می‌شود.

دامپزشکی ارزوئیه خدمات رایگان ارائه می‌دهد

مرضیه صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارزوئیه با تبریک هفته جهاد کشاورزی به همه تلاشگران این عرصه اظهار داشت: این شبکه از 21 خرداد ماه به مدت یک هفته به مناسبت هفته جهاد کشاورزی آماده ارائه هرگونه خدمات رایگان درمانی به دامداران است.

وی افزود: همچنین در این هفته کلاس آموزشی برای دامداران با موضوع بررسی راهکارهای افزایش میزان تولید شیر و ... با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی در سطح شهرستان برگزار شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی ارزوئیه خاطرنشان کرد: در این کلاس ضمن بررسی یک سری از بیماری‌های دامی از قبیل تب و ... با توجه به قرار گرفتن در سال تولید ملی به بیان راهکارهایی در مورد افزایش میزان تولید شیر و گوشت و محصولات دامی برای دامداران پرداخته شد.

صادقی تصریح کرد: همزمان با برگزاری کلاس آموزشی یک اکیپ دامپزشکی در سطح روستاها برای انجام سمپاشی و سایر اقدامات رایگان دامپزشکی از قبیل واکسیناسیون و اقدامات درمانی فرستاده تا حدی از مشکلات دامداران کم شود.

وی از همه دامداران درخواست کرد در صورت بروز هرگونه مشکل به شبکه دامپزشکی شهرستان ارزوئیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول