اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته قوه قضاییه برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای تشکیلات قضایی در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تشکیلات قضایی، همزمان با هفته قوه قضائیه در استان اردبیل خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای تشکیلات قضایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، غلامعلی رضایی در تشریح برنامه‌های هفته قوه قضائیه در استان اردبیل اظهار داشت: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با جانبازان دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی، اردوهای فرهنگی، محافل قرآنی و مذهبی، مسابقات فرهنگی، همایش‌های تخصصی، بازدیدها و دیدارهای مختلف از جمله برنامه‌های دیگر پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته قوه قضائیه است.

این مسئول همچنین از ارائه مشاوره‌های ویژه رایگان حقوقی و روان‌شناسی، تجلیل از ایثارگران و کارکنان نمونه، افتتاح‌ها، جشن آزادسازی زندانیان، دیدار از خانواده‌های بی‌سرپرست ، برگزاری مراسم ویژه دعای کمیل و زیارت عاشورا، همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر و دیدارهای مردمی ویژه و نمایشگاه تخصصی کتب حقوقی و قضایی با تخفیف 20 درصد در هفته قوه قضائیه خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: یکم تا هفتم تیرماه هر سال که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی از خدمات دستگاه قضایی و آشنا ساختن مردم از اقدامات انجام یافته است.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب به سیره و زندگانی تاثیرگذار آن شهدای والامقام اشاره کرد و بر اندیشه‌شناسی شهید بهشتی تاکید کرد.

این مسئول در پایان ابراز داشت: مجالس بزرگداشت سالیانه شهدای هفتم تیر از قالب مجالس ترحیم و یادبود باید به همایش‌های علمی و تخصصی و با حضور نخبگان، اندیشمندان و صاحبنظران تبدیل شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول