اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک خبر داد

راه‌اندازی کانون قرآن در شهرستان زهک

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: برای دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان زهک، کانون قرآن راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کانون قرآن در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، احمد دهمرده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان، کانون قرآن این شهرستان با 500 متر زیر بنا مصوب شده که عملیات ساخت آن با اعتبار 750 میلیون تومان از اول تیر ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: همچنین نخستین استخر شنا برای دانش‌آموزان و جوانان شهرستان برای گذراندن اوقات فراغت آنها در تابستان امسال راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار زهک ادامه داد: برای این استخر که هزار و 100 متر زیر بنا دارد یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده که تلاش می‌شود تا اواخر تابستان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

دهمرده با اشاره به فرا رسیدن عید مبعث بیان داشت: به مناسبت این عید بزرگ علاوه بر دو خبر خوش گفته شده برای جوانان زهکی یک طرح بزرگ دیگر هم اول مهر ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد که نقش مهمی در زمینه افزایش سطح کیفی آموزش دانش‌آموزان این شهرستان دارد.

وی افزود: دبیرستان دخترانه شبانه روزی 14 کلاسه دهستان خواجه احمد آماده بهره‌برداری است که با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از ابتدای سال تحصیلی امسال قابل استفاده است و دانش‌آموزان 15 روستا و دو شهرک به صورت شبانه‌روزی می‌توانند در این مدرسه تحصیل و از رفتن به روستاهای مجاور با مسافت 10 کیلومتری راحت شوند.

فرماندار زهک بیان کرد: این دبیرستان مجهز به تمام تجهیزات آزمایشگاهی، فیزیکی و فضاهای مناسب است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول