اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی

بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی در زرندیه آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی بهره‌برداری از چندین طرح کشاورزی در شهرستان زرندیه آغاز شد.

بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی در زرندیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز و در چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی که به نام ولایت‌مداری، محور فرهنگ و مدیریت جهادی نامگذاری شده، هفت طرح کشاورزی در شهرستان زرندیه در مراسمی با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش راه‌اندازی یک واحد مرغداری گوشتی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال اعتبار، بهره‌برداری از یک طرح آبیاری تحت فشار با 506 میلیارد ریال اعتبار و لوله‌گذاری خطوط انتقال آب در سه روستا  و مرمت دو رشته قنات از جمله طرح‌های مورد بهره‌برداری قرار گرفته در این شهرستان هستند.

مدیر جهاد کشاورزی زرندیه در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: شهرستان زرندیه از پتانسیل‌های بسیار بالایی در بخش کشاورزی به ویژه تولید پسته برخوردار است که توجه به این پتانسیل‌ها می‌تواند در توسعه صادرات و توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی این شهرستان تاثیرگذار باشد.

عزیز قشقایی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی اظهار داشت: در سال تولید ملی باید حمایت و پشتیبانی از بخش کشاورزی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و تمامی اهتمام برنامه‌‌ریزان و متولیان امر بخش کشاورزی بر حول محور کاهش مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و حمایت مستمر از تولیدکنندگان بخش متمرکز شود تا شاهد تحقق شعار تولید ملی باشیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول