اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

مذاکره با 60 شهردار آذربایجان‌شرقی برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: آماده‌ایم با 60 شهردار استان آذربایجان‌شرقی برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس وارد مذاکره شویم.

مذاکره با 60 شهردار آذربایجان‌شرقی برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی منطقه آزاد ارس، محمدحسین منافی در نشست هم‌اندیشی و کارگروه بررسی مزیت‌های منطقه آزاد ارس با حضور شورای اسلامی استان آذربایجان‌‌شرقی در محل سازمان منطقه آزاد ارس با تاکید بر نقش مهم شوراها در توسعه همه‌جانبه و تعامل مثال‌زدنی منطقه آزاد ارس با شوراها اظهار کرد: مناطق آزاد به‌دلیل حاکم بودن قوانین خاص مدیریتی همراهی خوبی با شوراها ندارند ولی تعامل منطقه آزاد ارس با شوراها واقعا کم‌نظیر است.

وی در رابطه با مزایای منطقه آزاد ارس برای سرمایه‌گذاری و ارزش افزوده بیشتر گفت: توانایی‌های بزرگی در این منطقه اقتصادی و صنعتی وجود دارد که در آینده نزدیک می‌تواند به‌عنوان موتور محرکه قدرتمند، توسعه شمال‌غرب کشور را محقق سازد.

منافی بهره‌مندی از توان شورا در منطقه آزاد ارس را ستود و با اشاره به اینکه شوراها تنها مجموعه‌ای هستند که قدرت ارائه مستقیم طرح به مجلس را دارند، تصریح کرد: بهره‌مندی منطقه آزاد ارس از توان شوراها، مزیتی بزرگ برای این منطقه وسیع خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی پیشنهاد ایجاد اتاق فکر مشترک شوراهای استان و منطقه آزاد ارس را ارائه کرد و افزود: آماده‌ایم با 60 شهردار استان آذربایجان‌شرقی برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس وارد مذاکره شویم.

وی بر وجود مزیت‌های عظیم کشاورزی و آماده بودن زیرساخت‌های لازم در منطقه آزاد ارس تاکید کرد و افزود: وجود رودخانه ارس و دشت‌های وسیع "گردیان" و "گلفرج" با خاک مرغوب و امکان بهره‌مندی از قوانین مناطق آزاد برای توسعه تکنولوژی‌های مختلف زمینه را برای حضور با قدرت فراهم کرده است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول