اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

ادغام جهاد سازندگی با کشاورزی مبارک بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ادغام جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی مبارک و پرثمر بوده و کشور را در مسیر بارور کردن فرهنگ و مدیریت جهادی قرار داده است.

ادغام جهاد سازندگی با کشاورزی مبارک بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله حسن عالمی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: با تصمیم مسئولان ارشد نظام و شرایط خاص چند سال پیش ادغام جهاد سازندگی با کشاورزی انجام شد که به نظر نمی‌رسد این اقدام حرکتی شایسته و پرثمر نبوده بلکه آثار و نتایج خیر و مبارکی به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: قبل از ادغام دو مجموعه میزان تولید محصولات کشاورزی کشور 25 میلیون تن بود که هم اکنون به 107 میلیون تن افزایش یافته که بیش از سه برابر رشد را نشان می‌دهد.

عالمی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی مسئولان جهاد کشاورزی حکایت از آن دارد که امسال این میزان تولید از 110 میلیون تن افزون شده و ایجاد چنین ظرفیتی عظیم در سایه اقدام جهادی و حرکت تأثیرگذار بوده است.

این مسئول یکی دیگر از آثار مبارک ادغام این دو مجموعه را تقویت مدیریت فرهنگ جهادی توصیف کرد و افزود: با ادغام جهاد سازندگی و کشاورزی نیروهای این دو مجموعه متشکل و رو به جلو حرکت کرده و توانستند با برطرف کردن ضعف‌ها و نقص‌ها یک حرکت تحول‌آفرین را در تمام حوزه‌ها زمینه‌ساز شوند.

به گزارش فارس، عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه اضافه کرد: اعتقاد داریم که ترویج فرهنگ جهادی سبب می‌شود تا طرح‌ها و پروژه‌ها با سرعت مطلوب‌تری عملیاتی شده و از نیروی انسانی شاغل در این بخش حداکثر استفاده انجام شود.

عالمی نیروی انسانی را سرمایه‌ای ارزشمند در توسعه و پیشرفت روزافزون جهاد کشاورزی توصیف کرد و ادامه داد: این نعمت بزرگی است که انقلاب اسلامی پرچمدار آن است که با تکیه بر فرهنگ جهادی در تأمین معاش مردم و امنیت غذایی با جدیت و اهتمام اقدام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: مدیریت جهادی معنایش آن است که نیروی انسانی شاغل در این بخش به همراه مدیران و متولیان بخش کشاورزی فضای کسب و کار و رونق اقتصادی را با هدف جلب رضایت خداوند فراهم آورند تا هیچ‌گونه ریزشی را در نیروی انسانی شاهد و ناظر نباشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول