اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

نوک پیکان دشمنان در جنگ نرم به سمت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: نوک پیکان دشمنان در جنگ نرم به سمت ایران است.

نوک پیکان دشمنان در جنگ نرم به سمت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه کار گروه صیانت از حقوق شهروندی با تاکید بر اینکه نوک پیکان دشمنان در جنگ‏هایی چون، جنگ نرم، بازی کودکان، سینما، جنگ قلم و سایر جنگ‏هایی که با آن درگیر هستیم به سمت کشور است، اظهار داشت: همه اهداف فرهنگی دشمنان در سینما متمرکز شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور ایران جز کشورهای برتر و پیشرفته در زمینه کنترل فضای مجازی است، خاطر نشان کرد: هر قدر در زمینه تولیدات صدا و سیما برنامه‌ریزی شود، پشتیبانی می‏کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه گزارشات دستگاه‏های مختلف بیانگر اقدامات آنها در زمینه رعایت حقوق شهروندی است، اضافه کرد: حقوق شهروندی یک مبحث فراگیر و عام است که باید به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید محورها و اولویت‏ها را بر اساس دستورالعمل‏ها و وظایف پیش ببریم، تصریح کرد: باید برنامه‌ها را مشخص کرده و در این زمینه تدوین کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه باید آسیب‏هایی که جامعه به دلیل وجود آنها مثل کمبود پل عابر پیاده در سطح شهر تلفات می‏دهد، شناسایی کرده و اولویت بندی کنیم، ادامه داد: تدارکات و پشتیبانی اعتباری و هنری را به سوی برنامه‏‌های اولویت‏دار پیش

می‏ بریم.

وی با بیان اینکه در زمینه حقوق شهروندی و رعایت آن باید بتوانیم حق مطلب را در استان زنجان ادا کنیم، اضافه کرد: آموزش و پیشگیری از جمله مباحثی است که در زمینه رعایت از حقوق شهروندی مورد تاکید قرار می‏گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید در تشخیص اصل از بدل هنرنمایی کنیم تا دچار آسیب‏ها نشویم، خاطر نشان کرد: باید آموزش حقوق شهروندی را جز برنامه‌های مهم قرار دهیم و به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه باید در پیگیری‏های بودجه سال جاری اعتبار خوبی را نسبت به سال گذشته برای اجرای طرح‏های مرتبط با حقوق شهروندی تصویب کنیم، ادامه داد: اگر دستگاه‏ها طرح‏های خوبی را ارائه دهند در تصویب و دفاع از بودجه سال جاری تاثیر بسیار خوبی دارد.

احمدی با اشاره به اینکه هزینه برگزاری کلاس‏های آموزشی در ادارات و سازمان‏ها به عهده خود دستگاه‏ها است، اظهار داشت: نصب دوربین‏ها در سطح شهر و افزایش تعداد آنها نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی به مقوله اطلاع رسانی در زمینه کشته شدن 21 نفر از شهروندان به دلیل استفاده نکردن از پل عابر پیاده و کمبود پل‏ها، توسط صدا و سیما اشاره کرد و افزود: با فرهنگ‏سازی در زمینه استفاده از پل عابر پیاده می‏توان آمار این گونه تصادفات را کاهش داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان همچنین با اشاره به اینکه بیشتر مزارع استان زنجان پر از موتور سیکلت است که متاسفانه موتور سواران فاقد کلاه ایمنی هستند، یادآور شد: این مسئله نیز باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تلویزیون‏های شهری نیز ظرفیت بسیار مناسبی به منظور ترویج حقوق شهروندی و آموزش آن محسوب می‏شود، تصریح کرد: قرارداد‏هایی که 50 درصد از بودجه‏های برنامه‏‌‌های مربوط به حقوق شهروندی را تامین کنیم، می‏‌پذیریم.

احمدی با تاکید بر اینکه بیشترین نارضایتی و ضایع شدن حقوق شهروندان از دستگاه قضایی استان زنجان است، اظهار داشت: در این دستگاه حداقل حقوق یک شهروند که نشستن بر روی صندلی است رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت نشدن حقوق شهروندی در دستگا‏های اجرایی یکی از مباحثی است که به صورت جدی پیگیری می‏کنیم، ادامه داد: آنگونه که در قانون اساسی و در بیانات مقام معظم رهبری تاکید شده است در دستگاه قضایی استان زنجان حقوق شهروندی رعایت نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه هر روز شاهد ضایع شدن حقوق مردم و شهروندان در برخی از دستگاه‏های اجرایی هستیم، تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی از اهمیت زیادی برخوردار است و کار گروه مورد نظر باید به این مسائل بپردازد.

وی در پایان به ترویج استفاده از دوچرخه در سطح شهر نیز اشاره کرد و گفت: این مسئله باید در جامعه فرهنگ‏سازی شده و نهادینه شود.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول