اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی قزوین:

صهیونیست‌ها بر اکثر شبکه‌های ماهواره‌ای سیطره دارند

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی قزوین گفت: صهیونیست‌ها بر اکثر شبکه‌های ماهواره‌ای دنیا و رسانه‌های غربی سیطره داشته و برای تحقق اهداف ضد دینی خود سرمایه‌گذاری زیادی انجام می‌دهند.

صهیونیست‌ها بر اکثر شبکه‌های ماهواره‌ای سیطره دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دانیال صمدی‌زاده عصر چهارشنبه در همایش آسیب‌‌شناسی شغلی با موضوع روش‌های جعل و کلاه‌برداری و همچنین آسیب‌شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای که در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بانک ملت استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رسانه هدایت‌کننده افکار مردم است و نقش مهمی را در زندگی مردم بازی می‌کند.

وی ادامه داد: مخالفان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تفکری از خود ندارند و رسانه‌های غربی جریان‌دهنده افکار آن‌ها هستند.

این مسئول تصریح کرد: اختراع ماهواره این امکان را ایجاد کرد که تصاویر از هر نقطه‌ای به نقطه دیگر ارسال شود.

صمدی‌زاده برنامه‌های ماهواره را مخالف اعتقادات دینی مردم کشور دانست و افزود: بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌های ضد دین را ترویج می‌کنند و این موضوع با ارزش‌های دینی و عرفی مردم ایران در تضاد است.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با ایجاد شبکه‌های فارسی‌زبان در صدد تغییر فرهنگ مردم کشورمان هستند، اما آن‌ها غافل از این هستند که مردم کاملا با جریان ضد اسلامی غرب و صهیونیسم آشنایی دارند.

این مسئول بیان کرد: شبکه‌های غربی ظاهرا برای مردم برنامه‌های سرگرمی تولید می‌کنند، اما آن‌ها در پی تهاجم فرهنگی بوده و آمریکا، انگلیس و اسرائیل هرگز برای سرگرم کردن مردم ایران هزینه زیادی را متحمل نخواهند شد.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: برنامه‌ شبکه‌های ماهواره‌ای کاملا در تناقض با دین است و همه آن‌ها در حمله به مبانی دینی مردم مسلمان جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های مشترک و هدف‌مندی را دنبال می‌کنند.

وی ابراز داشت: صهیونیست‌ها بر اکثر شبکه‌های ماهواره‌ای دنیا و رسانه‌های غربی سیطره داشته و برای تحقق اهداف ضد دینی خود سرمایه‌گذاری زیادی انجام می‌دهند.

صمدی‌زاده یادآور شد: شبکه‌های غربی با طراحی برنامه‌های تفریحی و سرگرمی قصد داشته از طریق این برنامه‌ها افکار ضد دینی خود را در دنیا گسترش دهند.

این مسئول تأکید کرد: محتویات برنامه‌های ماهواره‌ای شاید برای غربی‌ها قابل قبول باشد اما با فرهنگ مردم در جمهوری اسلامی ایران در تناقض است و آن فرهنگ غلط را نمی‌پذیرند.

وی تشریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای درصدد انحطاط حریم بین افراد در خانواده هستند و جوامعی که ماهواره در بین مردم آن کشورها رواج یافته است، خیانت به همسران در آن جوامع از این موضوع نشأت می‌گیرد.

مسئول اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: صهیونیست‌ها می‌خواهند تجمل‌گرایی را در جوامع اسلامی به فرهنگ تبدیل کنند و مردم را به این سمت حرکت دهند، اما غافل از آن هستند که آموزه‌های دینی مسلمانان مخالف با تجمل‌گرایی و اسراف است و مردم در جمهوری اسلامی ایران به خوبی از این موضوع آگاه‌ هستند.

وی تأکید کرد: تمام دشمنی غرب که در شبکه‌های ماهواره‌ای نمود پیدا کرده به خاطر این است که نوع تفکر مسلمانان برای آنان آسیب جدی به همراه دارد و سد جدی در مقابل فرهنگ انحرافی غرب ایجاد کرده و تفکر مردم ایران مناسبات مستحکم غرب را به‌هم می‌زند.

صمدی‌زاده بیان کرد: با وجود فعالیت‌های زیاد رسانه‌های غربی اسلام در حال گسترش بین همه مردم جهان است و این به برکت انقلاب اسلامی ایران محقق شده است.

وی تصریح کرد: غربی‌ها به دنبال مدرنیزه کردن اسلام و دین هستند و هرچه بیشتر در این مسیر حرکت می‌کنند، کمتر نتیجه می‌گیرند.

این مسئول ادامه داد: خداوند متعال در قرآن فرموده است "کسانی که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم گسترش یابد عذاب دردناکی در دنیا و آخرت نصیبشان می‌شود و کسانیکه در این حوزه خطرناک وارد می‌شوند مشمول این عذاب خدا خواهند شد".

مسئول مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین تشریح کرد: والدین از تربیت فرزندان غافل نشوند چرا که پیامبر (ص) فرمودند "وای بر مردم آخر زمانیکه از تربیت فرزندان خود غافل و فرایض دینی را به فرزندان خود انتقال نمی‌دهند".

وی با بیان اینکه پرورش فرزندان صالح موجب رضایت خداوند می‌شود، افزود: وجود جوانان پاک و سالم برای جامعه ضروری است.

وی در پایان استفاده از شبکه دیجیتال داخلی را مهم‌ترین جایگزین برای ماهواره دانست و به خانواده‌ها پیشنهاد کرد برای غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان خود پیش قدم شوند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول