اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر:

موانع تشکیل دانشکده علوم پزشکی شوشتر برطرف شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: موانع موجود برای تشکیل دانشکده علوم پزشکی شوشتر باید برطرف شود و برای این مهم سرعت عمل در امور را مدنظر داشته باشیم.

موانع تشکیل دانشکده علوم پزشکی شوشتر برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، علی خادم پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر اظهار داشت: هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است تا مشکلات و موانع موجود برای احداث دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برطرف و هرچه سریع‌تر این دانشکده تأسیس شود.

وی افزود: این دانشکده در سال‌های گذشته مجوزهای لازم را اخذ کرده و نقشه‌های ساختمانی آن نیز به تائید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است و به این دلیل باید در این پروژه سرعت عمل بیشتری شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر نیازمند تأسیس این دانشکده است، تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط کنونی قطب علمی خوزستان به شمار می‌آید و همه این افتخار به دلیل وجود این دانشگاه در شوشتر است و باید بکوشیم تا به افتخارات این دانشگاه، دانشکده علوم پزشکی نیز الصاق شود.

خادم افزود: زمین در نظر گرفته شده از طرف دانشگاه برای این دانشکده بیش از 44 هکتار است و یکی از خیران شوشتری نیز همه هزینه‌های لازم را برای احداث فضای سبز این دانشکده برعهده گرفته است و در این باره در حال فعالیت است.

دبیر هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با اشاره به اینکه از این زمین رودخانه‌های فصلی می‌گذرد، تأکید کرد: در این باره در حال اتخاذ تصمیماتی هستیم که به بهترین نحو این رودخانه‌های فصلی را سامان دهی کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول