اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه دایمی کتاب در دانشگاه آزاد زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: نمایشگاه دایمی کتاب در این دانشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه دایمی کتاب در دانشگاه آزاد زنجان

عباس قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از دانشگاه‌های برتر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دانشگاه برتر منطقه در اجرای برنامه‌های فرهنگی است، اضافه کرد: سال گذشته چندین عنوان برنامه فرهنگی شاخص توسط دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد.

مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی برای دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان اضافه کرد: دانشجویان قشر آگاه جامعه هستند و برگزاری چنین جلساتی موجب ارتقای سطح دانش آنها در موضوعات مختلف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در تلاش به منظور برگزاری برنامه‌های فرهنگی در داخل خوابگاه‌های دانشجویی هستند، اضافه کرد: برگزاری جلسات در داخل خوابگاه‌های دانشجویی موجب بهتر اجرا شدن و تاثیرگذارتر شدن برنامه‌های اجرایی می‌شود.

قنبری با اشاره به اینکه خوابگاه‌ها مکان مناسبی برای تبیین موضوعات مختلف برای دانشجویان هستند، افزود: در خوابگاه دانشجو فرصت و زمان کافی برای بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی را داشته و دیگر دغدغه از نظر مسائل درسی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب دایمی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اضافه کرد: یکی از موضوعات اصلی کتاب‌های این نمایشگاه، امام خمینی (ره) است.

مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با تاکید بر اینکه تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) یکی از موضوعات مهم در جامعه است، افزود: امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود، بنابراین کوچک‌ترین وظیفه مسئولان تبیین این امام راحل به دانشجویان است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دایمی کتاب به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با اندیشه‌های امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در ایام رحلت امام خمینی (ره) نیز نمایشگاه کتابی به همین منظور در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار و کتاب‌های این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف به بازدید کنندگان از این نمایشگاه ارائه شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول