اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان کیار معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده ولی‌فقیه در تیپ 44 قمر بنی‎هاشم، نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان کیار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده ولی‌فقیه در تیپ 44 قمر بنی‌هاشم ظهر امروز در آیین معرفی نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان کیار با گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی از امام خمینی(ره) به عنوان شخصیت بی‎نظیر قرن یاد کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) بی‌نظیرترین شخصیت معنوی و سیاسی قرن بودند که نخستین نظام اسلامی بر پایه فقه شیعه را بنیان نهادند.

حجت‌الاسلام سید ولی موسوی افزود: سیره اخلاقی و نحوه حکومت‎داری حضرت امام خمینی(ره) بهترین الگو برای جهانیان در قرن حاضر است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی که به رهبری امام راحل(ره) پس از پیروزی انقلاب شکوهمند به پشتیبانی مردم و عنایات خداوند متعال در ایران تاسیس شد، در تاریخ بی‎نظیر است.

موسوی افزود: انقلاب اسلامی با آرمان‎های حضرت امام خمینی(ره) به جهان صادر شده و اکنون شاهد الگوپذیری ملت‌های دیگر از این انقلاب هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در تیپ 44 قمر بنی‌هاشم تصریح کرد: در زمانی که دنیا بر طبل بی‎دینی می‌‌کوبید، امام خمینی(ره) انقلابی را بر پایه دین و دیانت بنا نهادند که این اقدام ارزشمند مایه حیرت جهانیان شد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم‎الشان، دین و دینداری در جهان احیا شد و مسلمانان عزت یافتند.

فرمانده سپاه ناحیه کیار نیز در این نشست با گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد و تسلیت رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) گفت: دشمنان نظام به خاطر شکست در جنگ سخت، روی به مبارزه فرهنگی با اعتقادات اصیل ما آورده‌اند.

ذبیح‌الله یوسفی افزود: با روحیه شهادت‌طلبی و ایمان و اعتقاد راسخ جوانان این مرز و بوم هیچ تهدید نظامی در کشور ما کارآمد نیست.

به گفته وی این روحیه بالا و معنویت جامعه مرهون انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و ادامه مسیر آن امام راحل(ره) تحت زعامت خلف صالح آن حضرت است.

در ادامه این مراسم که علی کیانی معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام سید میثم نبوی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کیار معرفی و از زحمات یحیی خداوردی مدیر ارشد این نمایندگی تقدیر شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول