اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه سفر به قم صورت گرفت

تقدیر رئیس ستاد اعتکاف قم از وزیر ارشاد

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام تکیه‌ای رئیس ستاد اعتکاف قم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کرد.

تقدیر رئیس ستاد اعتکاف قم از وزیر ارشاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام علیرضا تکیه‌ای عصر پنجشنبه در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت‌الله صابری‌همدانی در سخنانی با اشاره به همکاری صمیمانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری اعتکاف که با سخنرانی حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شد گفت: این جشنواره با هدف لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در استفاده از هنر برای ماندگاری و تأثیرگذاری ارزشی و دینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و 600 اثر در بخش‌های شعر، خاطره، داستان و نکات ادبی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری اعتکاف ارسال شد گفت: پس از ارزیابی از سوی هیئت داوران، 140 اثر به عنوان اثر برتر انتخاب شد و در مراسم اختتامیه که با سخنرانی آیت‌الله جوادی‌آملی برگزار شد، از صاحبان آثار برتر تجلیل شد.

رئیس ستاد اعتکاف قم اظهار داشت: در مراسم اختتامیه این مراسم بیش از 2 هزار نفر به همراه بسیاری از بزرگان حوزه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آثار برتر در کتابی با عنوان «بر بال قنوت» به چاپ رسید یادآور شد: نقش هنرمندان در ترویج معارف دینی از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.

در پایان هدیه ستاد اعتکاف قم توسط آیت‌الله صابری‌همدانی به سیدمحمد حسینی اهدا شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول