اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله شبستری:

نیروی انتظامی برخورد با بدحجابی را در کل کشور تسری دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز گفت: مردم از بدحجابی در جامعه نگران و ناراحت هستند که ما نمازگزاران تبریز ضمن حمایت از نیروی انتظامی در برخورد با ابتذال و بدحجابی، خواهان آن هستیم که این برخوردها‌ در کل کشور تسری یابد.

نیروی انتظامی برخورد با بدحجابی را در کل کشور تسری دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: بحث گرانی در این روزها از دسته موضوعاتی است که به شدت مورد اعتراض مردم بوده و در این زمینه مجلس باید با مصوبه و قانون این مشکل را حل کند.

وی افزود: کالاهای اساسی و مورد نیاز مبرم مردم روز به روز در حال اوج گرفتن است و وقتی  یک کالای دولتی گران ‌شد به تبع آن همه چیز در قیمت ارتقا یافته و باعث مشقت مردم می‌شود.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: مجلس در این خصوص باید وارد عمل شده و جلوی این بی‌نظمی در قیمت کالاها را بگیرد، اینکه اجازه داده شود دولت هر جور دلش می‌خواهد قیمت‌گذاری کند کاملا اشتباه است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه به بحث دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر عزیزمان در این دیدار حفظ همدلی و وحدت را خواستار شده و توصیه فرمودند سران سه قوه سعی کنند در یک همکاری و مشارکت از بحث همدلی دور نمانند.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب زنده و سالم بودن را دو خصوصیت لازم مجلس دانسته و از نمایندگان خواستند که با خودنظارتی و نظارت بر نمایندگان دیگر از مجلس صیانت شود.

آیت‌الله شبستری گفت: با الهام از سخنان حکیمانه رهبر انقلاب، باید همین جا از نمایندگان بخواهم از تریبون مجلس به‌عنوان جایگاهی که ایده، نظر و قوانین به‌طور زنده و مستقیم به اطلاع مردم رسانده می‌شود، چیزهایی را مطرح کنند که براساس منطق و استدلال باشد و ضمن اهم و فی‌الاهم کردن موضوعات بیشتر وقت خود را بر دو موضوع اقتصادی و فرهنگی معطوف کنند.

بدحجابی در جامعه مومنان را آزار می‌دهد

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری تصریح کرد: در باب اقتصادی توصیه‌های لازم به نمایندگان داده شد، اما در باب فرهنگی با کم رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باز هم شاهد بدحجابی و شیوع ابتذال هستم که مجلس در این خصوص نیز باید وارد عمل شود.

وی افزود: در شان جمهوری اسلامی به‌عنوان الگوی جهانی نیست که این نوع پوشش‌های غیرمتعارف و مبتذل در آن شیوع یافته و نسبت به حجاب و عفاف این قدر بی‌تفاوت بود.

برخورد با بدحجابی مقطعی نباشد

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: در روزهای اخیر در تهران شاهد آن هستیم که نیروی انتظامی با مراکز ابتذال مبارزه را آغاز کرده که امید است مقطعی نبوده و در کنار کار فرهنگی باید برخورد قاطع با کسانی که به نظام دهن‌کجی می‌کنند، صورت گیرد.

آیت‌الله شبستری افزود: علاوه بر مراجع تقلید و خانواده شهدا، اکثریت مردم از بدحجابی در جامعه نگران و ناراحت هستند که ما نمازگزاران تبریز ضمن حمایت از نیروی انتظامی در برخورد با ابتذال و بدحجابی، خواهان آن هستیم که این برخوردها مقطعی نبوده و در کل کشور تسری یابد.

امام جمعه تبریز در ادامه از وزارت اطلاعات و سربازان گمنام ولی عصر(عج)برای دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای تقدیر کرد و ضمن محکوم کردن این ترورها، اسرائیل را عامل اصلی آن دانست.

انتهای پیام/‌ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول