اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

مقام عظمای ولایت از ما انتظار وحدت دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه ولی و مولای ما مقام معظم رهبری از ما انتظار دارند، مسئله وحدت است.

مقام عظمای ولایت از ما انتظار وحدت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در جمع مردم اظهار داشت: آنچه ولی و مولای ما مقام معظم رهبری از ما انتظار دارند، مسئله وحدت است.

وی افزود: همه ما که در کشور اسلامی به سر می‌بریم و خود را شیعه امیرالمؤمنین علی (ع) می‌دانیم باید به مسئله وحدت و اتحاد توجه داشته باشیم.

عارفی با بیان اینکه آنچه که امروز ما را به این جایگاه رفیع در عالم رسانده وحدت است، تصریح کرد: ممکن است در مسیر حرکت ما اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد که طبیعت کار هم همین است که اگر در یک جامعه همه مانند هم فکر کنند، امکان ندارد در آن جامعه مسیر رشد و بالندگی طی شود.

وی خاطرنشان کرد: معنای حرف ما در وحدت این نیست که ما اختلاف سلیقه نداشته باشیم، آنچه در وحدت مهم است، این است که وقتی به تصمیم رسیدیم مخالف و موافق با تمام وجود بر سر این تصمیم باید توان خود را به کار بگیرند تا آنچه مورد اکثریت مردم جامعه است بتواند در جهت رفاه، آسایش و عزت مردم عزیز ما به کار گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائلی که دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان این ملت همواره به دنبال آن هستند این است که به نحوی بتوانند این ملت عظیم که در دنیا حرکت جدیدی پدید آورده و دنیا را مبهوت اندیشه‌ها و تفکرات خود قرار داده و در پرتو ولایت حرکت می‌کند را دچار نزاع کنند.

عارفی بیان کرد: آنچه که در فتنه سال 88 ما را از آن شرایط سخت گذر داد این بود که ملت با تمام سلایقی که داشت وقتی امام و ولی آنها فرمان داد همه اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشتند و حماسه 9 دی را آفریدند.

وی اذعان کرد: دشمن با تمام توان خود به دنبال این است که این وحدت را به هم بریزد، حتی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راهبرد اصلی دشمن و استکبار این بود که این فرصت عظیم را به یک چالش سخت و پرهزینه برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل کند.

عارفی بیان کرد: اما ملت ایران که پشت سر ولی خود فرمان مقام عظمای ولایت را شنیدند و نگاه ولی خود را درک کردند و با حضور خود در عرصه، ضربه محکمی به دشمن زدند.

وی افزود: ایران یک الگوی جهانی است و در زمینه‌های مختلف به عنوان الگو مطرح شده و اندیشمندان و متفکران جهان به این مسئله توجه دارند که الگویی که می‌تواند نجات‌بخش باشد الگوی نظام جمهوری اسلامی است و دشمن به دنبال این است که این الگوها را به چالش بکشند اما ملت بصیر ایران این را دانسته است.

عارفی با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده افتخار می‌کنم نماینده مردمی هستم که 90 درصد آنها در این انتخابات شرکت کردند که البته این فرصت را کاندیداهایی که در انتخابات جیرفت و عنبرآباد شرکت کردند به وجود آوردند که این بسیار با ارزش است.

وی با بیان اینکه همه باید بعد از انتخابات دست در دست هم دهند و کار کنند، خطاب به سایر کاندیداهای جیرفت و عنبرآباد در دور نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیایید دست در دست هم دهیم و کمک کنیم برای ساختن شهرمان و به مردمی که به من و شما رأی دادند خدمت کنیم که این خواست مقام عظمای ولایت و خواست همه مردم است.

عارفی بیان کرد: ما اگر نمی‌توانیم کاری برای مردم انجام دهیم حداقل ذائقه آنها را تلخ نکنیم و هر کس در مسیر این مردم سنگ‌اندازی کند این مردم پاسخش را می‌دهند.

وی افزود: وظیفه من امانتداری و مشارکت در قانونگذاری است و همانطور که مقام معظم رهبری خواستند تدوین قوانینی که به درد مردم بخورد و متناسب با نیازهای مردم باشد که این امر نیازمند کار کارشناسی است.

عارفی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ما خواستند که نظارت بر دستگاه‌ها را جدی بگیریم، گفت: وظیفه دیگر من به عنوان نماینده مردم نظارت است و من به مسئولان گفتم که برای نظارت بی‌خبر می‌آیم و این شامل دستگاه‌های ملی، استانی و شهرستانی می‌شود که نماینده باید بر تمام این‌ها نظارت کند.

وی خطاب به مسئولان محلی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: ما باید در این دو شهرستان در تمام زمینه‌ها بر اساس قوانینی که وجود دارد، برای برنامه پنج ساله، بودجه سالانه و چشم‌انداز 20 ساله کشور برنامه‌ریزی داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید تلاش کنیم که در این سال که سال پایان دولت دهم است حداکثر استفاده را از ظرفیت‌‌های این دولت و مسئولان داشته باشیم و همانطور که در خدمت مردم هستیم اگر در جایی مشکلی باشد مشکلات مسئولان را نیر منعکس می‌کنیم.

وی اذعان کرد: طی هفته آینده جلساتی با مسئولان محلی برگزار و مسائل و برنامه‌ها را مرور می‌کنیم و بر کار آنها نظارت داریم و هر ماه یک هفته در خدمت مردم در منطقه هستم و از نظرات همه آنها استفاده می‌کنیم.

به گزارش فارس قبل از سخنان نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی دعای وحدت قرائت شد.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول