اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا صورت گرفت

حضور فوتبالیست قمی در ترکیب نهایی تیم ملی امید

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال صبای قم برای حضور در رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی امید زیر 22 سال آسیا در ترکیب نهایی قرار گرفت و راهی مالزی شد.

حضور فوتبالیست قمی در ترکیب نهایی تیم ملی امید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم برای اعزام به مسابقات فوتبال قهرمانی امیدهای آسیا از سوی کادر فنی تیم فوتبال امید زیر 22 سال کشورمان، 26 بازیکن در ترکیب این تیم راهی اردوی آماده‌سازی ایتالیا شدند که در بین آنها سعید لطفی بازیکن جدید تیم فوتبال صبای قم در لیگ دوازدهم حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال کشورمان در حالی اسامی بازیکنان مورد نظرش را اعلام کرد که تیم ملی فوتبال امید کشورمان طبق برنامه‌ریزی کادر فنی خود پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به اردوی آماده‌سازی کشور ایتالیا اعزام شد.

با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، تیم ملی زیر 22 سال کشورمان روز بیستم خرداد ماه تهران را به مقصد فلورانس ترک کرد و پس از تمرین در این کشور امروز جمعه بیست و ششم خرداد راهی کوالالامپور می‌شود.

برای این منظور با تصمیم کادر فنی تیم ملی تیم ملی زیر 22 سال، این تیم شش روز پیش از آغاز رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا وارد کشور مالزی می‌شود تا تطابق مناسبی از نظر آب و هوایی صورت گیرد.

تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کشورمان به سرمربیگری علیرضا منصوریان در رقابت‌های زیر 23 سال قهرمانی قاره آسیا با بحرین، تاجیکستان، قطر، کویت و مالدیو هم‌گروه است.

تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کشورمان روز شنبه سوم تیرماه در نخستین دیدار خود در ورزشگاه هانگ جابت می لاکا مالزی به مصاف تیم ملی کویت می‌رود و بعد از آن به ترتیب با تیم‌های قطر، مالدیو، بحرین و تاجیکستان دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول