اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آستان قدس رضوی خبر داد

اقامه نماز جماعت به امامت مراجع عظام تقلید در حرم رضوی‌

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراجع عظام تقلید به مدت یک‌ ماه نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی را از 29 خردادماه سال جاری در حرم مطهر رضوی اقامه می‌کنند.

اقامه نماز جماعت به امامت مراجع عظام تقلید در حرم رضوی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام ‌و‌ المسلمین سیدجلال حسینی با اشاره به زمان‌های اقامه نماز توسط مراجع عظام تقلید اظهار کرد: نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله مکارمشیرازی در صحن جامع رضوی اقامه می‌شود.

وی افزود: حضرات آیات سبحانی و نوری‌همدانی نیز از 10 تیرماه امسال به مدت دو هفته در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد به اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء خواهند پرداخت.

حسینی با اشاره به جایگاه ویژه حرم مطهر رضوی در میان علما و مراجع عظام تقلید خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه این معاونت ضمن هماهنگی با این بزرگواران امکان بهره‌مندی زائران حرم رضوی برای برگزاری نماز جماعت پرشکوه و معنوی را به امامت مراجع عظام تقلید در حرم رضوی فراهم کرده است.

‌وی تصریح کرد: اقامه نماز جماعت از چهار سال گذشته به طور مستمر در ایام تابستان توسط مراجع عظام تقلید در حرم مطهر رضوی برقرار بوده است و شاهد اقامه باشکوه‌ترین نماز جماعت تشیّع در این زمان در حرم مطهر رضوی بوده‌ایم.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اقامه نمازهای جماعت به صورت یکپارچه و هماهنگ در حرم رضوی را از جمله برنامه‌های در دست اقدام این معاونت برشمرد و گفت: با توجه به بافت فیزیکی موجود حرم مطهر رضوی این امر هم‌اکنون امکان‌پذیر نمی‌باشد و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد برگزاری نماز جماعت به صورت هماهنگ در تمام نقاط حرم مطهر رضوی باشیم. 

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول