اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

برخورد نامناسب با ارباب رجوع خدمت‌گزاری را زیر سوال می‌برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندرود با تاکید بر لزوم برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان در ادارات گفت: برخورد نامناسب با ارباب رجوع خدمتگزاری را زیر سئوال می‌برد.

برخورد نامناسب با ارباب رجوع خدمت‌گزاری را زیر سوال می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری صبح امروز در دیدار با مسئولان این شهرستان با یادآوری وظایف مسئولان در برابر مراجعه‌کنندگان و مردم تصریح کرد: مردمی که به ادارات مراجعه می‌کنند مطمئنا با مشکلی مواجه شده‌اند و ممکن است در اثر این مشکلات گاهی اوقات قدری تندتر صحبت کنند اما یک مسئول نباید با برخورد متقابل با وی مقابله کند.

رسولی جویباری در این مورد با اشاره به لقب امام موسی کاظم (ع) به معنای فروبرنده خشم تصریح کرد: کنترل خشم در حقیقت درس‌آموزی از این امام و و اهل بیت است.

وی با تاکید بر لزوم گره‌گشایی از مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن افزود: گاهی اوقات ارباب رجوع نیم ساعت در اداره‌ای معطل است چون آقای مسئول مشغول صبحانه‌خوردن است و اگر این فرد درب اتاق را باز کند نیز حرف‌هایی ممکن است رد و بدل شود.

این مسئول تصریح کرد: مدیران در برخوردهای خود با ارباب رجوع دقت بیشتری داشته باشند چرا که برخورد نامناسب خدمتگزاری من و شما را زیر سئوال می‌برد.

رسولی با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی برای مردم با تاکید بر لزوم رفع این مشکلات فعالیت‌های مناسب را بر همه فعالیت‌ها برتر دانست.

وی در این مورد ادامه داد: تا مشکلات اقتصادی حل نشود مشکلات فرهنگی و سیاسی حل نمی‌شود چرا که سرنخ تمام مسائل مانند بحث اقتصاد و تحریم‌ها با تقویت اقتصاد برطرف می‌شود.

امام جمعه میاندرود اضاقه کرد: وقتی اقتصاد قوی داشته باشیم و نفت به عنوان ابزار قدرت در اختیار ما باشد دشمنان جرات مقابله و چانه‌زنی با ما را نخواهند داشت.

رسولی رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه‌گذاران را تنها مسائل مالی ندانست و تصریح کرد: گاهی اوقات مشکلات پیش پا افتاده اداری سرمایه‌گذاران را با مشکل مواجه می‌کند که باید برای رفع موانع تلاش شود.

امام جمعه میاندرود با اشاره به هدف‌گزاری سال جاری به نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری، تحقق کامل و عملی منویات معظم‌له را راه‌گشای امور دانست و تصریح کرد: باید ببینیم تا بحال در بحث اقتصادی در سال جاری چه کرده‌ایم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول