اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

قوه قضاییه مجری حق و حقیقت در جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: امروز قوه قضاییه مجری حق و حقیقت در جامعه است بنابراین مسئولیت خطیری دارد.

قوه قضاییه مجری حق و حقیقت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی ساعتی پیش در نشست ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر شهرستان‌های استان تهران که در بیت ایشان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام کاظم (ع) عنوان کرد: شناخت ائمه اطهار علیهم‌السلام توفیق می‌خواهد، باید از خدای بزرگ عاجزانه تقاضا کنیم که توفیق معرفت اهل بیت علیهم‌السلام را به ما عطا کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار داشت: نباید رنج‌ها و سختی‌هایی که ائمه معصومین علیهم‌السلام برای حاکمیت حق متحمل شدند را فراموش کنیم، عدم فراموشی این رنج‌ها با تقید و پایبندی به اجرای حق و حقیقت و دوری از باطل میسر می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: شهدا هم در طول تاریخ برای زنده نگهداشتن حق و حقیقت گام برداشتند و جان خود را تقدیم راه حق کردند، امروز قوه قضاییه مجری حق و حقیقت در جامعه است بنابراین مسئولیت خطیری دارد.

محمودی گلپایگانی عنوان کرد: بسیاری از اوقات تشخیص حق از باطل ساده است اما اجرای حق را مشکل می‌کند، صاحبان قدرت می‌آیند و می‌خواهند حقی را به ناحق از کسی بستانند، اینجاست که جایگاه قوه قضاییه اهمیت می‌یابد و نباید قوه قضاییه بگذارد حق کسی به ناحق پایمال شود.

نماینده ولی فقیه در پایان خاطرنشان کرد: گاه باطل بر حسب ظاهر بر حق غلبه می‌یابد اما بدانید باطل مانند کف روی آب است، نمایان می‌شود، ظاهر می‌شود اما هیچ و پوچ است، در نهایت از بین خواهد رفت، حق و حقیقت مانند آب است، منشأ زندگی است، زمانی که کف‌های روی آب می‌روند این آب است که می‌ماند.

این گزارش حاکی است، ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر ماه با حضور مسئولان شهرستان ورامین در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تشکیل شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول