اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد

ارتباط بیشتر مسئولان قضایی با مردم در هفته قوه قضائیه

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان قزوین بر ارتباط بیشتر مسئولان قضایی با مردم در هفته قوه قضائیه تأکید کرد.

ارتباط بیشتر مسئولان قضایی با مردم در هفته قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری در نشست مسئولان قضایی استان قزوین در خصوص استفاده از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های قضایی این استان اظهار کرد: برای اجرای برنامه‌های هفته قوه قضائیه با وجود کمبود ابزار، بودجه و امکانات مستقل از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های مرتبط بهره می‌گیریم تا برنامه‌ها از سطح کیفی و کمی مطلوبی برخوردار باشند.

وی افزود: شهروندان انتظار دارند عملکرد و فعالیت دادگستری استان قزوین بازتاب خارجی داشته باشد و از نحوه ارائه خدمات و عملکرد اطلاع یابند، بنابراین این هفته فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر دستگاه قضایی با مردم است.

انصاری ضمن اشاره به لزوم وجود برنامه‌ریزی در این هفته گفت: برنامه‌های این هفته باید با برنامه‌ریزی تدوین و اجرا شود تا شاهد کیفیت مطلوب آن‌ها باشیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: حضور مقامات قضایی استانی در مساجد، محافل و نشست‌ها کمک شایانی به ایجاد ارتباط مسئولان با مردم و در نتیجه حل مسائلی که شهروندان با آن مواجه شده، می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش کنیم ارائه خدمات قضایی و حقوقی به‌خصوص مسائل ثبتی در مکان‌های عمومی از جمله مساجد در سایر زمان‌ها نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول