اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

طرح‌های بسیج سازندگی حمایت جدی‌تری می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد گفت: به منظور کاهش هزینه‌ها و محرومیت‌زدایی، از طرح‌های بسیج سازندگی باید با جدیت بیشتری حمایت کرد.

طرح‌های بسیج سازندگی حمایت جدی‌تری می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای هجرت بسیج سازندگی این شهرستان با اشاره به فواید اجرای طرح‌های بسیج سازندگی اظهار کرد: در تابستان سال گذشته این شهرستان مقام اول استان را در اجرای طرح‌های عمرانی کسب کرد.

وی گفت: باید با تعامل میان ادارات مختلف به منظور کاهش هزینه‌ها و محرومیت‌زدایی، از طرح‌های بسیج سازندگی با جدیت حمایت کرد.

فرماندار بستان‌آباد اضافه کرد: بسیج سازندگی در راستای استفاده از نیرو و نشاط جوانان و دانش‌آموزان در کنار غنی‌سازی اوقات فراغت حرکت مناسبی است که باید همگان به‌صورت جدی آن را دنبال کنند.

گل‌محمدزاده، ترویج فرهنگ مشارکت در جامعه را از دیگر برکات بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: اردوهای هجرت خلاقیت، نوآوری و مسئولیت‌پذیری در جوانان را افزایش می‌دهد و نوعی مهارت‌آموزی اصولی برای دانش‌آموزان است.

فرماندار بستان‌آباد با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها در کشور به‌دلیل کمبود اعتبار اجرا نمی‌شود، یادآور شد: ورود بسیج سازندگی به این پروژه‌ها، بسیاری از گره‌ها را باز خواهد کرد.

وی در ادامه اثربخشی در جامعه‌، محرومیت‌زدایی‌، ایجاد اشتغال‌، تربیت مدیران و ایجاد روحیه‌ مدیریتی برای جوانان منطقه را از جمله دستاوردهای سازنده و مفید اجرای این طرح عنوان کرد.

فرماندار بستان‌آباد بیان کرد: در قالب اردوهای هجرت می‌توان از ظرفیت آزاد شده جوانان در ایام تابستان در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف بهره برد.

وی بر نهادینه کردن اردوهای هجرت بسیج سازندگی در میان جوانان تاکید کرد و گفت: رسانه‌های گروهی به‌ویژه صدا و سیما می‌تواند با بازتاب اخبار فعالیت‌های مربوط به این طرح، نقش مهمی در فرهنگ‌سازی ایفا کنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول