اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

استان بوشهر پایلوت اقدامات فرهنگی وزارت کار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به دنبال این هستیم که اقدامات فرهنگی ویژه این وزارتخانه برای جامعه هدف برای نخستین بار و به صورت پایلوت در استان بوشهر اجرا شود.

استان بوشهر پایلوت اقدامات فرهنگی وزارت کار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر کاوه اشتهاردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه‌های مختلف اجرای این طرح تجربه خوبی برای کشور است.

وی تصریح کرد: بنا داریم در استان بوشهر با درایت استاندار و همراهی مدیران در عرصه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگ کارآفرینی و خدمت به خانواده کارآفرین اقدامات ویژه‌ای انجام دهیم و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان ظرف 10 روز آینده طرح پیشنهادی خود را به ما ارائه کند.

اشتهاردی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در بخش‌های مختلف یادآور شد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ادارات فعال این وزارتخانه است که مصوبات سفرهای استانی در این استان بوشهر در سطح الف و با بیش از 80 درصد پیشرفت محقق شده است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌هایی که در استان بوشهر وجود دارد در کمتر استانی است که لازم است با فراهم کردن زمینه‌های لازم در ذیل سند توسعه استان مراکز دانش‌بنیان را ایجاد و توسعه داد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: وجود پارک‌های علم و فناوری در استان جدی‌تر گرفته شوند و این ظرفیت در استان بوشهر وجود دارد که همه نهادها با پارک‌ها به صورت تضمین شده قرارداد همکاری امضا کنند و همکاری و ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی ثمرات زیادی دارد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول