اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال در استان مرکزی

22 هزار و 500 متر فضای جدید در اختیار دادگستری قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اطلاع‌رسانی دادگستری استان مرکزی گفت: تا پایان سال جاری 22 هزار و 500 متر فضا به مجموع فضاهای دادگستری استان مرکزی افزوده می‌شود.

22 هزار و 500 متر فضای جدید در اختیار دادگستری قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن خطیب‌آرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان شماره دو دادگستری شهرستان ساوه در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع یکی از پروژه‌های عمرانی دادگستری در سال جاری است.

وی تصریح کرد: عملیات ساخت این ساختمان به عنوان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوه با هدف توسعه زیرساخت‌های دستگاه قضا در سال جاری آغاز شده است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دادگستری استان مرکزی بیان داشت: هم‌اکنون عملیات احداث ساختمان شماره دو دادگستری شهرستان شازند در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع نیز در دست اقدام است.

خطیب‌آرا آغاز عملیات مجتمع دادگاه خانواده در اراک به مساحت 2 هزار مترمربع، بهره‌برداری از ساختمان دادگستری شهرستان کمیجان در زمینی به مساحت 2 هزار و 150 مترمربع، احداث دادسرای عمومی و انقلاب اراک در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع، آغاز عملیات ساختمان جدید دادگستری در زمینی به مساحت یک‌هزار و 800 مترمربع را از طرح‌‌های مهم عمرانی امسال دادگستری استان مرکزی اعلام کرد.

خطیب‌آرا در بخش دیگری از سخنان خود از جذب و استخدام 100 کارمند جدید خبر داد و گفت: این تعداد به زودی با طی دوره‌های آموزشی مشغول به کار می‌شوند، امسال نیز 80 نفر دیگر جذب و مشغول به کار می‌شوند.

وی توجه به مباحث فرهنگی و معنویات پرسنل و خانواده دستگاه قضا را از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان مرکزی عنوان کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان مرکزی از برگزاری 10 برنامه محوری هفته قوه قضاییه در استان خبر داد و بیان داشت: برگزاری همایش خانوادگی پرسنل دستگاه قضایی، برپایی ایستگاه صلواتی در محل برگزاری نمازهای جمعه استان، برپایی نمایشگاه کتاب در اراک و برگزاری جشن خانواده دادگستری، برگزاری نشست‌های تخصصی دستگاه قضایی با مدیران صنایع استان مرکزی و ائمه جماعات مساجد اراک، برپایی مسابقات ورزشی فوتسال و تنیس روی میز پرسنل قضایی، برگزاری مسابقه فرهنگی سیره شهید بهشتی، قوانین امور اداری و حقوق شهروندی بخشی از برنامه‌های هفته قوه قضاییه در استان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول