اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری خوزستان:

استخدام 700 قاضی در دستور کار دادگستری‌های خوزستان است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: استخدام 700 قاضی در دستور کار دادگستری استان خوزستان قرار دارد که در صورت تحقق این امر، هر سال 50 درصد از نیاز ما برای پنج سال آینده برطرف می‌شود.

استخدام 700 قاضی در دستور کار دادگستری‌های خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدباقر الفت ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید دادگستری آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دادگستری کل کشور بعد از استان تهران بیشترین تخصیص نیرو را به دادگستری‌های استان خوزستان داده است.

*استخدام 300 نیرو در سال 90

وی افزود: سال گذشته استخدام بیش از 300 نیرو در دادگستری‌های خوزستان به تصویب رسید که از این مقدار در چند روز آینده تعداد زیادی شروع به کار می‌کنند و نیازمندی‌های ما در چهار سال آینده برای نیروهای متخصص رفع شود.

*استخدام 13 نیرو در اولین قدم سال 91

رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: در اولین قدم سال جدید، 13 نیرو استخدام می‌شوند و این تعداد در آینده نزدیک به 70 نفر می‌رسند و همه ساله بین 500 تا 700 نفر جذب دادگستری خوزستان می‌شوند.

وی با اشاره به جذب نیروهای جدید از قضات گفت: استخدام 700 قاضی در دستور کار دادگستری استان خوزستان قرار دارد که با استخدام 700 نفر در هر سال 50 درصد از نیاز ما برای پنج سال آینده مرتفع می‌شود.

الفت در ادامه با اشاره به ساختمان جدید دادگستری شهرستان آبادان افزود: ساختمان دادگستری شهرستان آبادان با تفکرات مدیریت جدید قوه قضائیه ساخته شده و اولین ساختمانی است که در زمان مدیریت "آیت‌الله جوادی آملی" در کشور کلنگ‌زنی شد.

* ساختمان دادگستری آبادان مطابق با استانداردهای روز دنیا

وی ادامه داد: ساختمان جدید دادگستری آبادان نیازهای این شهرستان را تا 20 سال آینده تأمین می‌کند و فضای آن منطبق بر استانداردهای معماری روز دنیا است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به مشکلاتی که ساختمان‌های استیجاری برای دادگستری‌ها ایجاد می‌کند تصریح کرد: درصدد هستیم با مدیریت بالقوه معاون مالی و اداری دادگستری کل کشور نیازهای دادگستری استان خوزستان را در زمین ساختمانی برطرف کنیم.

الفت در پایان گفت: با تمهیداتی که در نظر داریم تا پایان سال جدید هیچ ساختمان استیجاری در استان خوزستان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول