اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران:

کمیته صیانت از حقوق شهروندی در مازندران تشکیل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، گفت: کمیته‌های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان باید در فرمانداری‌های 19گانه تشکیل شود.

کمیته صیانت از حقوق شهروندی در مازندران تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا جانبازی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در سالن شماره دو استانداری مازندران اظهار داشت: سه کارگروه عفاف و حجاب، حقوق شهروندی و ارتقای امنیت اجتماعی در این ستاد تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته‌های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان باید در فرمانداری‌های 19گانه تشکیل شود.

جانبازی با تاکید بر تشکیل کمیته آموزش حقوق شهروندی در شهرداری‌های استان یادآور شد: کمیته ارتقای فرهنگ ترافیک در شهرداری‌های استان هم باید تشکیل شود.

این مسئول با تاکید بر شناسایی قوانین و مقررات زاد و دست و پا گیر اداری در دستگاه‌های دولتی و روان‌سازی قوانین، ادامه داد: دوره‌های تخصصی آموزش حقوق شهروندی برای کارشناسان سیاسی و اجتماعی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های دولتی در شهرستان‌ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان از مهم‌ترین مسئولیت‌های دولت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ترافیک از معضلاتی است که امروز در سطح شهرستان با آن مواجه هستیم.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: برای رفع معضل ترافیک، اعتباری از شورای برنامه‌ریزی استان جذب کرده و در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار می‌دهیم.

وی متذکر شد: آسیب‌ها و پدیده‌های اجتماعی، روز به روز در حال افزایش است.

جانبازی در پاسخ به مدیرکل حوزه شهری استانداری که مصوبه تکلیف شهرداری‌ها درباره آموزش حقوق شهروندی را مناسب ندانسته و این تکلیف را وظیفه همه دستگاه‌ها می‌دانست، تصریح کرد: همه مصوبات کارشناسی شده هستند.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول