اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارقان منازل روستاهای خمین دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری 3 نفر سارق و کشف 5 فقره سرقت به عنف در آن شهرستان خبر داد.

سارقان منازل روستاهای خمین دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک‌ علی صحرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت منزل در روستاهای شهرستان خمین که با  استفاده از شگردهای خاص صورت می‌گرفت، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این سرقت‌ها با شگرد خاص صورت می‌گرفت، مأموران بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی ویژه‌ای را آغاز کردند که در نهایت موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با بیان اینکه با دستگیری متهمان تحقیقات گسترده‌ای از آنان به عمل آمد بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته عنوان کردند که در ابتدا سوژه‌های خود را انتخاب و بعد از اینکه به طور کامل نسبت به آنها شناسایی و اطلاعات لازم کسب می‌کردند در فرصت مناسب وارد منزل سوژه‌ها شده و بعد از قطع کنتور برق و تلفن اقدام به سرقت می‌کردند.

صحرایی با هشدار به خانواده‌ها گفت: شهروندان باید به منظور جلوگیری از وقوع سرقت هشدارهای پلیس را جدی گرفته و از افشا کردن محل نگهداری وجوه نقد، جواهرات و اشیاء خود نزد همسایگان و دیگران خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری دو توزیع کننده موادمخدر در این شهرستان بیان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر خمین حین گشت‌زنی در محور خمین الیگودرز به یک دستگاه خودروی پراید با دو سرنشین و راننده مشکوک و آن را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از این خودرو موفق به کشف یک کیلو و 990 گرم موادمخدر از انواع تریاک شدند که بلافاصله راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول