اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد هفته قوه قضائیه در خراسان‌شمالی خبر داد

برگزاری 40 برنامه طی هفته قوه قضائیه در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در خراسان‌شمالی از برگزاری 40 برنامه طی هفته قوه قضائیه در این استان خبر داد.

برگزاری 40 برنامه طی هفته قوه قضائیه در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی احمد کیخسروی بهره‌برداری و شروع ساخت ساختمان‌های اداره کل زندان‌ها و پزشکی قانونی و ثبت اسناد و املاک استان، گلباران مزار شهدا، نشست‌ خبری با خبرنگاران، سخنرانی روسای کل دادگستری‌های و دادستان‌ها در نماز جمعه و شرکت گسترده کارکنان قضائی و اداری در آیین نماز جمعه را از جمله برنامه‌های این هفته در خراسان‌شمالی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته، حضور مسئولان دستگاه قضائی در برنامه‌های زنده صدا و سیما از مهم‌ترین برنامه‌های هفته قوه قضاییه در خراسان‌شمالی است، تصریح کرد: به همین مناسبت سخنرانی مسئولین قضایی دادگستری در مساجد، بازدید مسئولان قضایی از مراکز انتظامی اجرا می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی همچنین ملاقات مردمی با مدیران و مدیران کل دستگاه قضایی استان و دادستان‌های استان با مردم در تمام روزهای این هفته، اطلاع‌رسانی در زمینه تبیین سیاست‌های جدید قوه قضائیه و نقش آن در اعتمادسازی افکار عمومی نسبت به قوه قضائیه، دیدار حضوری قضات با زندانیان را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته قوه قضائیه درخراسان‌شمالی اعلام کرد.

به گزارش فارس یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه‌قضائیه نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول