اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

دفتر نماینده بویراحمد و دنا رویکرد قومی و سیاسی نخواهد داشت

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: دفتر نماینده بویراحمد و دنا رویکرد قومی و سیاسی نخواهد داشت و اگر غیر از این مشاهده شود با هیچ کس تعارفی نخواهیم داشت.

دفتر نماینده بویراحمد و دنا رویکرد قومی و سیاسی نخواهد داشت

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک فرا رسیدن بعثت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: پیامبر ما نبی رحمت و عدالت بود و ما امروز وظیفه داریم به عنوان پیروان آن حضرت از دایره عدل و انصاف و مهرورزی خارج نشویم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم ابراز داشت: آن چه که ما امروز داریم همه از برکت دوستی و محبت این مردم به پیامبر و خاندان مکرم آن حضرت است پس باید این بندگان شایسته خدا و پیروان واقعی آخرین فرستاده پروردگار را از خدمت خود محروم نسازیم.

زارعی با بیان این‌که دفتر نماینده بویراحمد و دنا به همین مناسبت فردا در یاسوج راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: به کسانی که در این دفتر توفیق خدمت‌گذاری خواهند داشت تأکید مؤکد کرده‌ام که نباید مرزبندی‌های سیاسی و قومی را در کار دفتر دخالت دهند.

این نماینده مجلس با بیان این‌که اکنون توفیق نوکری و خدمت به مردم را پیدا کرده‌ام و این به اعتماد و اطمینان مردم برمی‌گردد، تصریح کرد: در صورتی که هر کدام از نزدیکان من به غیر از این رفتار کنند و موضوعات فرعی را در کار دفتر وارد کنند با آن‌ها تعارفی نخواهیم داشت.

زارعی به انتظار خود از مردم اشاره کرد و گفت: ما هیچ انتظاری از مردم نداریم و تنها به عنوان یک خدمتگذار از آن‌ها می‌خواهیم به ما برای انجام کارها و توفیق در برنامه‌ها فرصت بیشتری بدهند و ما نیز به آن‌ها می‌گوییم که برای خدمت به شما شب و روز نخواهیم داشت.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی موفقیت دفتر نماینده را در گرو برنامه‌ریزی صحیح و انتقال خواسته‌های مردمی و انتقادات و پیشنهادات در کمترین زمان ممکن دانست و گفت: سعی ما نیز بر این بوده که از افراد منعطف و کسانی که حرف مردم را می‌فهمند و دغدغه مردم را دارند در دفتر خود استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول