اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه یاسوج:

مقابله با جنگ نرم رسانه‌های قوی و بصیر می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقویت رسانه‌ها و تیم‌های رسانه‌ای ضروری است زیرا مقابله با جنگ نرم رسانه‌های قوی و بصیر می‌خواهد.

مقابله با جنگ نرم رسانه‌های قوی و بصیر می‌خواهد

حجت‌الاسلام حافظ ثابت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک مبعث پیامبر عظیم‌الشأن اسلام اظهار کرد: امروز اگر هنوز کسی جنگ تمام عیار دشمن را در جبهه‌های نرم حس نکرده است نشان از فاصله زیاد خود با درک و بینش رهبر معظم انقلاب در ترسیم این خطر است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌ها است که به هر روشی خطر جنگ نرم دشمن را در تعابیری چون تهاجم فرهنگی، شبیخون و ناتوی فرهنگی گوشزد کرده که لازم است هر کسی به وظایف خود در این میدان جنگ عمل کند.

ثابت، تشکیل کانون‌ها و گروه‌های سایبری برای حضور توانمند در جنگ نرم را ضروری خواند و ادامه داد: کاش مسئولان توجه می‌کردند و به رسالت خود عمل می‌کردند تا امروز با هجوم ناجوانمردانه بلوک شرق و غرب علیه اسلام و تشیع مواجه نبودیم.

وی تصریح کرد: امروز باید بیش از هر زمان دیگری رسانه‌های خود را تقویت کنیم و با طرح و برنامه به مقابله با رسانه‌های قدرتمند غرب برویم.

تقویت نیروی انسانی موردنیاز تیم‌های رسانه‌ای در طرح ضیافت اندیشه در دستور کار است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌هایش به طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های این استان اشاره کرد و گفت: در این طرح اهداف زیادی دنبال می‌شود که تربیت و تقویت نیروی انسانی موردنیاز در تیم‌های رسانه‌ای یکی از مهم‌ترین آن‌ها است.

ثابت عنوان کرد: جریان‌شناسی رسانه‌ها، نقد و بررسی فیلم‌ها، کرسی‌های آزاد اندیشی از دیگر برنامه‌های ارائه شده در طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

این مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخش زیادی از دانشجویان در طول سال فرصت کافی ندارند که به همین لحاظ مرکز پاتوق و مشاوره دانشجویان در قالب طرح ضیافت اندیشه از نیمه دوم ماه مبارک رمضان راه‌اندازی می‌شود تا دانشجویان در یک فضای راحت به طرح سؤالات و ابهامات خود بپردازند و پاسخ‌ها را نیز از اساتید برجسته و صاحب‌نظر این دانشگاه و دانشگاه‌های سایر استان‌ها دریافت کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول