اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم:

جودوکاران قم آماده سومین حضور در لیگ کشور می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از آمادگی جودوکاران قمی برای سومین حضور متوالی در مسابقات لیگ دسته اول جودوی مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

جودوکاران قم آماده سومین حضور در لیگ کشور می‌شوند

مجید متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: از سوی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان برنامه زمان‌بندی و نحوه ثبت‌نام در فصل جدید لیگ‌های جودوی کشور اعلام شده است و تیم هیئت جودوی قم نیز در این رقابت‌ها که از سه ماه دیگر برگزار خواهد شد، برابر حریفان به میدان می‌رود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام حضور در مسابقات امسال لیگ‌های جودوی کشور آغاز شده است ادامه داد: سازمان لیگ فدراسیون جودو و کوراش مهلت ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی حضور در رقابت‌های لیگ‌های جودو کشور را تا یک ماه دیگر اعلام کرد.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم افزود: رقابت‌های لیگ جودو در بخش‌های مختلف بعد از معتبرترین رویداد ورزشی سال 2012 یعنی بازی‌های المپیک در لندن و از شهریور ماه سال جاری با حضور تیم‌های مدعی آغاز خواهد شد.

متقی با اشاره به حضور تیم مردان هیئت جودوی استان قم در این دوره از رقابت‌ها اضافه کرد: تیم‌هایی که قصد حضور در این مسابقات را دارند باید به منظور ثبت‌نام به سازمان لیگ مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم یادآور شد: هر چند قم در مسابقات لیگ جودو بانوان باشگاه‌های کشور نماینده ندارد اما بر اساس تقویم فدراسیون جودو و کوراش، رقابت‌های لیگ جودو بانوان کشور نیز از مهر ماه شروع خواهد شد.

وی بیان کرد: تیم جودوی استان قم بعد از حضور در دو دوره قبلی مسابقات لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور امسال نیز با ترکیبی که نفرات آن با اولویت جودوکاران بومی انتخاب خواهند شد، به مصاف حریفان خواهد رفت.

متقی با اشاره به اینکه تیم قم در دوره‌های قبلی این رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته است افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در تلاش برای کسب مقام‌های اول و دوم رده‌بندی و در نهایت صعود به لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول