اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با فارس:

تورم به مردم فشار زیادی وارد کرده است/ دولت به صورت جدی وارد شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه طی ماه‌های اخیر روند افزایش قیمت‌ها به صورتی بوده که فشار بسیاری به وضعیت معیشتی اکثر مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد وارد کرده است.

تورم به مردم فشار زیادی وارد کرده است/ دولت به صورت جدی وارد شود

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در ماه‌های اخیر شاهد روند جهشی قیمت‌ها بوده که در بسیاری از کالاها و خدمات این افزایش قیمت کاذب است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر دلایلی مانند مشکلات موجود در مدیریت اقتصادی کشور، شرایط بین‌المللی و بالاخره نوسان قیمت ارز و طلا موجب شده که شاهد افزایش غیر منطقی قیمت‌ها باشیم.

دولت باید برای کنترل قیمت‌ها به صورت جدی وارد شود

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای کنترل وضعیت موجود چه راهکارهایی باید اجرا شود؟ گفت: برخی از افزایش قیمت‌ کالاها و خدمات طبیعی و اجتناب‌ناپذیر بوده و بر اساس شرایط اقتصاد داخلی و جهانی ایجاد شده است.

مصباحی‌مقدم افزود: با این وجود دولت ابزاری در اختیار دارد که باید از آنها برای کنترل اقتصاد و بازار استفاده کرده و به صورت جدی وارد میدان شود.

وی ادامه داد: انتظار مردم این است که مسئولان با اجرای راهکارهای کارشناسی شده به این وضعیت فوق پایان داده و تورم ایجاد شده در بازار را کنترل کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه تورم موجود فشار بسیاری به مردم وارد می‌کند،‌ گفت: در صورت عدم اجرای راهکارهایی برای مقابله با این وضعیت، به طور قطع آسیب‌های بسیاری به اقتصاد کشور و شرایط معیشتی مردم وارد می‌شود.

مصباحی‌مقدم در پایان اظهار داشت: به طور قطع همه دستگاه‌ها و نهادها باید در این بحث به کمک دولت آمده و مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی لازم برای تصویب طرح‌ها و لوایح مناسب در این زمینه را دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول