اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد

افتتاح 6 هزار و 780 واحد مسکن مهر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از افتتاح 6 هزار و 780 واحد مسکن مهر در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح 6 هزار و 780 واحد مسکن مهر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین ارزیابی‌های استان زنجان رتبه نخست را در فروش اقساطی مسکن مهر دارد، اظهار داشت: همه عملیات فیزیکی مسکن مهر انجام شده و به فروش اقساطی رسیده است.

وی از افتتاح 3 هزار و 527 واحد مسکن مهر در سال 89 خبر داد و افزود: تعداد واحدهای مسکن مهر افتتاح شده در سال گذشته به 10 هزار و 214 واحد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مراسم افتتاح 6 هزار و 780 واحد مسکن مهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی اضافه کرد: در برنامه پیش‌بینی شده یک هزار و 110 واحد مسکن مهر اجاره 99 ساله، 785 واحد مسکن مهر گروهی و 3 هزار و 105 واحد مسکن مهر خود مالک به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه این جلسه گزارشی از مراحل اجرای مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان ارائه شد که مراحل اجرایی و وضعیت بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود و موضوع ضمانت زنجیره‌ای تسهیلات وام مسکن روستایی از جمله آنها بود که در مورد ضمانت‌های زنجیره‌ای توضیحاتی از طرف بانک‌ها و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه و تصمیم به حل مشکل گرفته شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه جلسه درصد واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده در سطح استان زنجان را 54 درصد از مجموع 16 هزار و 870 واحد مسکونی موجود، اعلام کرد.

احمد حاجی‌زاده همچنین به اقدامات انجام شده برای انتقال روستای تازه‌کند اشاره کرد و گفت: راه دسترسی به روستای تازه‌کند در دست احداث است.

وی با اشاره به ثبت نام 50 خانوار برای انتقال به محل جدید در روستای تازه کند تصریح کرد: هنوز مراجعه‌ای برای تحویل گرفتن زمین‌های تفکیک شده انجام نشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین از عدم قبول ضمانت‌های زنجیره‌ای تسهیلات مسکن مهر روستایی توسط بانک‌ها خبر داد و گفت: بانک‌ها نداشتن ابلاغیه بانک مرکزی را دلیل پرداخت نکردن تسهیلات به روستاییان اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول