اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

بهره‌برداری از‌ 100 هزار واحد مسکن مهر تا 2 سال آینده در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی از بهره‌برداری از‌ 100 هزار واحد مسکن مهر تا دو سال آینده در خراسان‌رضوی خبر داد.

بهره‌برداری از‌ 100 هزار واحد مسکن مهر تا 2 سال آینده در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود صلاحی شب گذشته در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات وزارت راه و شهرسازی و اهتمام ویژه این وزارتخانه به پروژه‌های خراسان‌رضوی اظهار داشت: مسکن مهر، مهر انگیزترین و پرامیدترین طرح دولت در کشور است که توسط شخص رئیس جمهور در دولت نهم آغاز و در دولت دهم نیز ادامه داشته و به امید خدا بخش عمده از اقشار مختلف جامعه تا پایان دولت دهم توسط این طرح صاحب‌خانه می‌شوند.

وی با بیان این که تا پایان سال جاری 1.5 میلیون واحد مسکن مهر در سطح کشور تحویل متقاضیان می‌شود، افزود: باید طی یکی دو سال آینده پرونده بیش از 100 هزار مسکن مهر در استان بسته شود که نیمی از آنها در شهر جدید گلبهار واقع شده است.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا باید روند توسعه در این شهر جدید با شتاب بیشتری انجام شود و این مهم همت تمامی مسئولان مرتبط به این حوزه را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت مشهد مقدس، بخش عمده‌ای از واحد‌های مسکن مهر در نزدیک‌ترین مکان‌ها به شهر مشهد یعنی در شهر جدید گلبهار و در شهرک مهرگان ساخته شده و یا در حال ساخت است.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه راه‌ها از اساسی‌ترین زیرساخت‌های توسعه اقتصادی در کشور محسوب می‌شوند، یادآور شد: توسعه راه‌ها در خراسان‌رضوی با توجه به تردد سالانه نزدیک به 30 میلیون زائر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: در همین راستا احداث ایستگاه دوم راه‌آهن مشهد، افزودن باند جدید به محور گلبهار ـ مشهد، تسریع در روند اجرایی آزادراه حرم تا حرم از جمله اقداماتی بوده که مورد تاکید است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول