اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه:

قوه قضائیه نشانگر احیای عدالت و ایجاد امنیت است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: قوه قضائیه نشانگر احیای عدالت و ایجاد امنیت است.

قوه قضائیه نشانگر احیای عدالت و ایجاد امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجتبی ملکی در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: دادسرای عمومی و انقلاب مسئولیت ایجاد امنیت و اجرای عدالت را به عهده دارند و قوه قضائیه نشانه احیای عدالت و ایجاد امنیت است.

ملکی با اشاره به برخی از برنامه‌های انجام گرفته در دادسرای عمومی و انقلاب، تصریح کرد: ملاقات عمومی با مردم در مساجد از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دستگاه قضایی و ریاست دادگستری به آن توجه جدی دارد.

وی افزود: بررسی مشکلات و مسائل مردم با حضور تیمی از معاونان و قضات از اهداف این برنامه است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: از دیگر برنامه‌ها نظارت مستقیم و مستمر بر عملکرد دادسرای عمومی در حوزه کاری با حضور در کلانتری‌ها و اعزام نیروهای امنیتی است‌.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده‌ها از مهم‌ترین مسائل تاثیرگذار در امنیت استان است که در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه اقدامات مهمی در راستای اجرای قانون با سرعت و قاطعیت انجام گرفت، افزود: ملاقات با زندانیان در محل زندان‌های استان و مرکز استان برای حل مشکلات آنان هر هفته انجام می‌گرفت.

وی از دیگر برنامه‌ها به اختصاص یک روز به ملاقات عمومی با مردم در شعب دادسرا اشاره کرد و گفت: سرعت بخشیدن به روند پیگیری رسیدگی به پرونده در دادسراها از نتایج کار مستمر همکاران ما در دادگاه است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول