اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 10 تیرماه جاری تا 26 مردادماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری طرح نشاط معنوی در 8 امام‌زاده شاخص اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: از 10 تیرماه تا 26 مردادماه تابستان جاری، طرح نشاط معنوی در هشت بقعه متبرکه شاخص موجود در سطح شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در 8 امام‌زاده شاخص اصفهان

حجت‌الاسلام رضا صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از حدود سه سال گذشته طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه اصفهان اجرا می‌شود، اظهار کرد: 47 بقعه متبرکه در سطح ناحیه یک و دو شهرستان اصفهان وجود دارد و برگزاری این برنامه‌ها سبب تبدیل شدن آنها به قطب فرهنگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از یک هزار نفر در ناحیه یک شهرستان اصفهان در طرح نشاط معنوی شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: از 30 اردیبهشت‌ماه جاری تا 25 خردادماه جاری تبلیغات مورد نیاز در راستای اجرای طرح نشاط معنوی در سطح شهرستان اصفهان صورت گرفته است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تابستان جاری طرح نشاط معنوی در هشت بقعه متبرکه شاخص موجود در سطح شهرستان اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امام‌زاده ابراهیم کهندژ، دو طفلان خیابان زینبیه، مقبره علامه مجلسی، امام‌زاده اسحاق پروین و آستانه حضرت زینب(س) از جمله این اماکن به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ثبت‌نام در طرح نشاط معنوی از 16 خردادماه جاری در سطح شهرستان آغاز شده و تا سوم تیرماه جاری نیز ادامه دارد، ادامه داد: طرح نشاط معنوی نیز از 10 تیرماه جاری تا 26 مردادماه جاری در سطح شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی یکی از برنامه‌های اجرایی این اداره در سال جاری به شمار می‌رود، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح نشاط معنوی در امام‌زاده‌ها است.

وی تاکید کرد: بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان با هدف تقویت مبانی اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و هدایت نسل جوان جامعه به سوی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از دیگر رویکرد‌های اجرای این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول