اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی نوشهر خبر داد

برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در نوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان نوشهر از برپایی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در نوشهر خبر داد.

برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در نوشهر

مهدی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: شهرستان نوشهر پس از میزبانی موفق برای تیم‌های ملی نوجوانان آزاد و فرنگی ایران میزبانی اردوی تیمی ملی کشتی فرنگی جوانان کشور را نیز برعهده گرفت.

وی اظهار داشت: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران از 31 خرداد تا 7 تیرماه اردوی خود را در نوشهر و در محل خانه کشتی این شهر برپا می‌کند و تمرینات خود را در فضایی آرام و بانشاط به مدت 8 روز زیر نظر مربیان انجام خواهد داد.

توکلی ادامه داد: فرنگی‌کاران جوان تیم ملی کشتی فرنگی ایران تمرینات آماده‌سازی خود را در دو نوبت صبح و عصر برای حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های بین‌المللی انجام خواهند کرد.

وی به اهمیت برپایی این اردو در نوشهر اشاره کرد و بیان داشت: حضور تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در نوشهر سبب افزایش انگیزه در بین کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار نوشهری که استقبال چشمگیری از این رشته ورزشی در نوشهر کردند، می‌شود و فرصت بسیار خوبی را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا از نزدیک با تیم ملی آشنا شوند تا با نگاهی امیدوارانه‌تر به آینده به کشتی خود ادامه دهند و آینده نوشهر را در عرصه کشتی بین‌المللی تضمین کنند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان نوشهر از حضور دو کشتی‌گیر نوشهری در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان خبر داد و تصریح کرد: مهدی‌پور شیخ کشتی‌گیر فرنگی جوانان کشورمان به‌عنوان نفر ملی‌پوش و مجید رمضانی به‌عنوان مربی در این حضور دارند.

وی بیان کرد: مهدی پورشیخ که از نفرات ثابت تیم ملی است و عنوان‌های قهرمانی بین‌المللی را نیز در کارنامه خود دارد از بخت‌های بالا برای کسب مدال‌های بعدی در رقابت‌های بین‌المللی است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان نوشهر در پایان خاطرنشان کرد: تمام امکانات لازم از جمله محل اسکان مطلوب، سالن بدنسازی و استخر برای ملی‌پوشان در نوشهر تدارک دیده شده است و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد و در طول مدت برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در نوشهر، مسئولان نیز از نزدیک تمرینات آماده‌سازی ملی‌پوشان را نظاره‌گر خواهند بود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول