اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا خبر داد

نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان صومعه‌سرا برای ترم مهر امسال

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا از نام‌نویسی الکترونیکی بالغ بر 3 هزار و 380 دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید در مدارس این شهرستان خبر داد.

نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان صومعه‌سرا برای ترم مهر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسن پیر اولیا عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اتمام آزمون‌های پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان اظهار کرد: همزمان با پایان امتحانات، اولیای دانش‌آموزان باید درصدد ثبت نام برای ترم مهرماه باشند.

وی با بیان اینکه تمام ثبت‌نام‌های دانش‌آموزان در مدارس به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر سه هزار و 380 نفر در صومعه‌سرا در مقاطع مختلف تحصیلی برای ترم مهرماه نام‌نویسی الکترونیکی کرده‌اند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا به میزان شهریه‌های دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و افزود: مبلغ شهریه‌های دانش‌آموزان در حوزه اختیار مدارس و مدیران آنها است.

وی از آغاز به کار پایگاه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان در آموزشگاه‌های صومعه‌سرا خبر داد و ابراز کرد: کار نوبت‌دهی به نوآموزان از 8 خرداد و فعالیت پایگاه‌ها از تاریخ 16 خرداد جاری آغاز شد.

پیر اولیا، تعداد پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان را یک پایگاه ثابت در سطح شهر و یک پایگاه به صورت سیار در مدرسه راهنمایی حضرت زینب گوراب‌زرمیخ عنوان کرد و یادآور شد: این پایگاه‌ها کار سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان را انجام می‌دهند.

به گفته وی، پیشگیری از افت تحصیلی و تامین بهداشت روانی خانواده‌ها، هدایت صحیح نوآموزان در نظام آموزشی، تشخیص به موقع کودکان دارای مشکل جسمی و جلوگیری از بروز یا تشدید معلولیت در آنها و ارائه خدمات توانبخشی به کودکان نیازمند از مهم‌ترین اهداف طرح سنجش است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا تصریح کرد: نوآموزان ضمن ثبت نام در مدرسه محل زندگی می‌توانند معرفی‌نامه طرح سنجش سلامت را دریافت کرده و برای اخذ نوبت به یکی از پایگاه‌های این طرح مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه برای سنجش شدگان طرح سلامت، شناسنامه سنجش سلامت صادر می‌شود، متذکر شد: ارائه معرفی‌نامه از مدرسه محل ثبت نام، همراه داشتن شناسنامه نوآموز، شناسنامه پدر و مادر نوآموز، کارت واکسیناسیون، دفترچه بیمه درمانی نوآموز، یک قطعه عکس و پرداخت مبلغی بالغ برشش هزار و 500 تومان وجه نقد برای انجام طرح سنجش الزامی است.

پیر اولیا خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری حدود یک هزار و 223 نفر از نوآموزان صومعه‌سرایی در اجرای طرح مهم سلامت شرکت کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول