اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

نظارت مردم موجب سلامت جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده اصولگرای مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نظارت مردم بر مسئولان گفت: این نظارت و یادآوری قطعا به سلامت جامعه کمک می‌کند.

نظارت مردم موجب سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دفتر کار خود در قزوین اظهار کرد: مهم‌ترین مؤلفه‌ای که به سلامت جامعه و مسئولان کمک می‌کند، نظارت و یادآوری از سوی مردم است.

وی با بیان اینکه کارها اگر برای خدا باشد، دارای ارزش و اعتبار است، عنوان کرد: نمایندگی مجلس، سر سوزنی برای من ارزش ندارد و تنها خدمت به مردم برای رضای خدا و در مسیر الهی است که به این کار ارزش می‌بخشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرکدام از مسئولان که برای خدمت به مردم پاشنه‌هایشان را کشیده و بدوند، مورد حمایت هستند.

حسینی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بیانات معظم‌له بسیار روشن و واضح بود و مطالب ایشان پیرامون مسائل مالی مجلسیان، احترام و پرهیز از توهین و افترا در داخل مجلس و ... باید راهبرد اصلی نمایندگان مجلس باشد.

وی با تأکید بر همفکری و بیان دیدگاه توسط اقشار مردم و ارائه به نمایندگان مجلس یادآور شد: اقشار مردم و مسئولان می‌توانند در بیان مسائل مختلف نمایندگان مجلس را در پیشبرد اهداف و حل مشکلات یاری کنند.

حسینی افزود: مردم باید در بیان مشکلات، نگاهی همگانی و عمومی داشته و تنها به بیان مشکلات شخصی نپردازند، بلکه مشکلات عموم مردم و جامعه را در نظر بگیرند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه مسئولان می‌توانند با یک امضا مشکلات مردم و مستضعفان را برطرف کنند، یک موهبت الهی است که باید شکرگزار آن باشند.

وی تأکید کرد: استان قزوین، از جمله استان‌هایی است که در ابتدای انقلاب محل نزاع‌های سیاسی و نفاق بوده که همین موارد نیز از پیشرفت این استان جلوگیری کرده است.

حسینی یادآور شد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در قزوین پدر شهیدی را سر تراشیده و زندان می‌‌انداختند، تنها به این جرم که آقای خوئینی‌ها فکر می‌کرد این افراد سازمان‌یافته می‌خواهند بر ضد او اقدام کنند و این مسائل بود که بذر فتنه، نفاق و نزاع را در این استان کاشت و مانع پیشرفت و آبادانی آن شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز بین مسئولان استان، استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و نمایندگان مردم در مجلس وحدت خوب و مطلوبی وجود دارد که این مهم به پیشرفت استان کمک خواهد کرد.

حسینی تأکید کرد: مطمئنا در این بین، فتنه‌انگیزی و کارشکنی‌هایی نیز از سوی دشمنان برای بر هم زدن این وحدت ایجاد می‌شود که باید در مقابل این مسائل نیز هوشیار بود.

وی خطاب به مردم بیان کرد: بنده مسئول دفتر خود را از مادیات و ورود به مسائل مالی به دور کرده‌ام و عاجزانه از مردم می‌خواهم که اگر مسائل مالی و مادی و خاصی را در مجموعه دفتر اینجانب و یا بستگان و خانواده‌ام مشاهده کردند، اعلام کنند.

حسینی با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان عنوان کرد: اعیاد شعبانیه و صلوات شعبانیه از مواردی است که باید به آن توجه خاص داشت و در این ماه استغفار به درگاه الهی بسیار سفارش شده است.

وی ادامه داد: ولایت‌پذیری مقوله بسیار مهمی است که باید برای همه تبیین شود، به این معنا که باید همگام با مقام معظم رهبری حرکت کرده و گام‌ها را دقیقا جا پای ولایت گذاشت.

حسینی ادامه داد: در مسیر ولایت نه باید عقب‌تر و نه جلوتر از رهبری حرکت کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت، شهید چمران، عنوان کرد: بنده افتخار این را دارم که چند ماهی را در جبهه‌های دفاع مقدس در کنار این بزرگوار با دشمنان اسلام جنگیده‌ام و یکی از تأکیدات این بزرگوار، پاک بودن رزمندگان به واسطه ایمان و تقوای آنها بود.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول