اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

همدان برای برگزاری جشنواره فیلم مقاومت آماده است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: استان همدان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آمادگی کامل دارد.

همدان برای برگزاری جشنواره فیلم مقاومت آماده است

به خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، کرم‌‌رضا پیریایی در نشست مقدماتی به منظور رایزنی برای برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در همدان اظهار داشت: همدان از جهات مختلف برای برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای بین‌ا‌لمللی آمادگی کامل دارد و هرساله برنامه‌های مهمی را برگزار می‌کند.

وی با تأکید بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های محتوایی استان همدان بیان کرد: همدان در خصوص موضوعات دفاع مقدس مدعی است و از سال‌ها قبل نشان افتخار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین در پیشانی این شهر می‌درخشد و این موضوع اهمیت برگزاری جشنواره فیلم مقاومت را دوچندان می‌کند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه از سال‌ها قبل پیگیر برگزاری این رویداد بین‌المللی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری موفق بزرگداشت امیران، سرداران، فرماندهان و هشت‌هزار شهید استان همدان و همایش بین‌المللی پیرغلامان، ظرفیت استان را در خصوص برگزاری برنامه‌های بزرگ نشان داد و وجود موزه بی‌نظیر دفاع مقدس در همدان به دلیل تجانس با جشنواره یکی از پتانسیل‌های خوب ما در راستای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در همدان است.

وی با بیان اینکه مردم همدان نسبت به هنر مطالبات ویژه‌ای دارند، افزود: این نکته در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی اثربخش و ویژه است.

پیریایی تأکید کرد: استان همدان از همه جهات برای برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آماده است و ظرفیت‌های زیادی برای برگزاری این رویداد دارد.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سال آینده زیرساخت‌های ارتباطی هوایی و ریلی استان گسترش می‌یابد و این موضوع به برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در استان کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز در این نشست گفت: همدان در سال‌های اخیر نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته است و از نظر امکانات زیرساختی برای برگزاری یک جشنواره بین‌المللی سینمایی، یک استان برخوردار محسوب می‌شود و شایسته برگزاری جشنواره‌های یادآور ایثار و شهادت است.

محمدرضا شرف‌الدین با اشاره به خواسته استان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تصریح کرد: احساس ما این بود که چنین کار فرهنگی را به همدان بدهکاریم و خیلی برای برگزاری این جشنواره در همدان ابراز تمایل می‌کردیم و در این خصوص روی همدان حساب می‌کنیم.

وی با برشمردن امکانات اقامتی، فرهنگی و سینمایی همدان، تأکید کرد: لازم است تحولات و پیشرفت‌های استان همدان منتقل شود و مردم این پیشرفت‌ها را ببینند و این موضوع در آینده شهر تأثیر فراوانی خواهد داشت.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس با موزه‌های خوب دنیا قابل مقایسه است، یادآور شد: ظرفیت‌های استان همدان باید بیش از هر چیز در خدمت فرهنگ قرار گیرد.

وی در پایان گفت: در صورت نهایی شدن تصمیم برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در همدان این موضوع در هفته‌های آتی با حضور رسانه‌های جمعی در این استان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول