اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت عمران عالی‌شهر:

نبود درمانگاه شبانه‌روزی در عالی‌شهر مشکل‌ساز شده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت عمران عالی‌شهر بوشهر گفت: با وجود افزایش جمعیت در شهر عالی‌شهر اما نبود درمانگاه شبانه‌روزی از مهم‌ترین نیازهاست که برای مردم نیز مشکل‌ساز شده است.

نبود درمانگاه شبانه‌روزی در عالی‌شهر مشکل‌ساز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سعید راستی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان و استان بوشهر اظهار داشت: طرح جامع و تفصیلی عالی‌شهر در محدود یک هزار هکتاری با شش محله طراحی شده است.

وی افزود: در حال حاضر 15 هزار و 548 واحد مسکونی در عالی‌شهر تکمیل و یا در حال ساخت داریم که جمعیت ساکن در این واحدها 62 هزار و 192 نفر است.

مدیر عامل شرکت عمران عالی شهر گفت: 5 هزار و 337 واحد از این تعداد تکمیل شده و 10 هزار و 211 واحد در حال ساخت است.

راستی اظهار داشت: در صورت تکمیل واحدهای در حال ساخت، 13 هزار و 384 نفر به جمعیت عالی‌شهر اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: 5 هزار واحد مسکن مهر در قالب مختلف در عالی‌شهر در حال ساخت داریم که سعی می‌شود تا پایان سال 91 تمام واحدهای مسکونی آماده بهره‌برداری شود.

مدیر عامل شرکت عمران عالی‌شهر اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت در 5 سال اخیر در عالی‌شهر ضرورت دارد مسئولان به کمبودها و نیازهای عالی‌شهر توجه بیشتری داشته باشند و از نزدیک مشکلات را ببینند.

راستی عدم اجرای شبکه فاضلاب شهری در عالی‌شهر را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: شرکت آبفا در حال انجام مطالعات فاز نخست این پروژه است اما انتظار است محدوده زمانی برای انجام این مطالعات مشخص شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات عمده در عالی‌شهر نبود درمانگاه شبانه‌روزی است که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده و موجب می‌شود برای درمان‌های مختلف به شهر بوشهر بروند.

راستی افزود: در صورت تصویب طرح ساختمان و اعتبار مصوب ما آمادگی داریم زمین مورد نظر برای احداث درمانگاه را واگذار کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران عالی‌شهر تصریح کرد: کمبود شدید فضای ورزشی در عالی‌شهر از دیگر مشکلات است و با وجود اینکه هیچ زمین فوتبالی در این شهر نداریم از مدیران انتظار است در این مورد نیز چاره‌اندیشی کنند.

امام جمعه چغادک بوشهر نیز در این نشست گفت: استان بوشهر دارای سرمایه مهم محبت به اهل‌بیت است و باید از این سرمایه برای مقابله با ناهنجاری‌ها استفاده کرد.

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی افزود: هر قدر در زمینه انجام کارهای فرهنگی اقدام کنیم باز هم کم است چرا که باید با تمام وجود برای کم کردن مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی تلاش کنیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول