اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف خروج از طرح آبرسانی سیار

127 پروژه آبرسانی در گرمی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی گرمی از اجرای 127 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان گرمی با هدف خروج از طرح آبیاری سیار خبر داد.

127 پروژه آبرسانی در گرمی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عدیل محمدی‌راد صبح امروز در جلسه شورای اداری گرمی اظهار داشت: مشکل تامین آب روستاهای گرمی با اجرای این پروژه‌ها مرتفع می‌شود و ما با هدف روان‌سازی آبرسانی به روستاها پروژه‌های مذکور را تعریف و طراحی کردیم.

وی با بیان اینکه 35 روستای گرمی مغان از طرح آبرسانی سیار خارج شده، افزود: با آبرسانی سالم به این روستاها زمینه خروج آنها از طرح‌های آبرسانی سیار فراهم شد و رفته رفته بر تعداد این روستاها در گرمی افزوده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه میزان بهره‌مندی روستاییان گرمی از آب شرب بهداشتی و سالم افزایش می‌یابد، تصریح کرد: علیرغم اینکه تا چند ماه گذشته آب شرب 70 روستای گرمی با تانکر‌های حمل آب و به شیوه سیار تامین می‌شد، با اتمام پروژه‌های آبرسانی این شهرستان میزان بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم به بیش از 70 درصد می‌رسد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی گرمی  بیان داشت: با نزدیک‌رسانی آب لوله‌کشی از روستاهای همجوار و ترمیم مخازن و منابع آب 35 روستا از نعمت آب سالم بهره‌مند و از طرح آبرسانی سیار خارج شد.

این مسئول در ادامه یادآور شد: در نظر داریم 40 درصد پروژه‌ها را با پوشش 160 روستای گرمی تا پایان امسال به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی‌راد در پایان اظهار داشت: در دو سال 89 و 90 بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به شهرستان گرمی تصویب شده بود که با اختصاص 47 میلیارد ریال آن در پایان سال گذشته تنها توانستیم مقدار محدودی از کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول