اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های خوزستان:

شهید علی هاشمی مطیع محض ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: از خصوصیات بارز شهید حاج علی هاشمی اطاعت محض از ولایت فقیه بود.

شهید علی هاشمی مطیع محض ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب ظهر امروز در آیین بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد سردار سرلشگر شهید حاج علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در برخی کار‌ها خداوند متعال خودش همگان را دعوت و تشویق به انجام آن می‌کند که جامعه‌ای که این دعوت را اجابت کند تا ابد زنده می‌ماند ولی ملت‌ها و کسانی که این دعوت خداوند را قبول نکنند در دنیا ذلیل خواهند شد.

وی افزود: پذیرش این دعوت، معامله با خداوند است و شرط ورود به این معامله، ایمان به خدا؛ که این موضوع در رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس آشکار دیده شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس گفت: در صدر اسلام نیز چنین نیروهای با اخلاص و با شهامتی به این اندازه که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، نبود.

شوشتری نسب در ادامه به بیان برخی از خصوصیات فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تأکید کرد: شهید هاشمی از تبار کسانی بود که خلوص نیت آنها به اوج خود رسید و زحمات و مشقات زیادی را در راه اسلام تحمل کرد ولی زیر بار ذلت نرفت.

وی بصیرت، اخلاص و ولایت مداری را سه ویژگی مهم شهید هاشمی برشمرد و افزود: این فرمانده دلیر سپاه اسلام به چیزی به جز اسلام فکر نمی‌کرد و بعثیان آرزوی شهید کردن این عزیز را سال‌ها در سر می‌پروراندند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه‌های استان خوزستان در پایان گفت: شهید هاشمی‌ها این آیه شریف قرآن کریم را که می‌فرمایند: «اشدا علی الکفار رحماء بینهم» را به خوبی تفسیر کردند.

سردار سرلشگر شهید حاج علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران در سال 1340 هجری شمسی در محله حصیرآباد شهرستان اهواز مرکز استان خوزستان دیده به جهان گشود و در تاریخ 4 تیر ماه 1367 در قرارگاه خاتم 4 در منطقه هورالهویزه به همراه شهید مهدی نریمی، شهید حسن بهمنی و شهید محمود نویدی جاویدالاثر شد و پیکر پاکش پس از 22 سال غربت و بی‌نشانی به وطن بازگشت و در روز دوشنبه 27 اردیبهشت سال 1389 با استقبال هزاران نفری مردم قدر‌شناس خوزستان در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول