اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معارفه نمایندگان مردم مازندران در مجلس نهم

خبرگزاری فارس: جلسه شورای برنامه‌ریزی و اشتغال مازندران برای نخستین‌بار کمی متفاوت برگزار شد.

معارفه نمایندگان مردم مازندران در مجلس نهم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه شورای برنامه‌ریزی و اشتغال استان مازندران پنجشنبه شب در حالی برای نخستین‌بار متفاوت برگزار شد که تعدادی از نمایندگان مجلس که اکثریت مجمع نمایندگان مازندران را شامل می‌شد در جلسه مدیریتی و برنامه‌ریزی مازندران شرکت کردند.

سید رمضان شجاعی و محمد دامادی نمایندگان مردم ساری و میاندرود، کمال علیپور و سید هادی حسینی نمایندگان قائمشهر، جویبار و سوادکوه، قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس، عبد‌الوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد و حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور داشتند.

اگرچه این اتفاق در نوع خود کم‌سابقه بود ولی به نظر می‌رسد روند حضور نمایندگان بیشتر به جای اینکه همفکری عملیاتی برای توسعه اشتغال و روند برنامه‌ریزی مازندران باشد نقش توصیه‌ای داشته است.

شجاعی نماینده ساری در مجلس و ناصری نماینده مردم بابل در مجلس پس از ایراد چند دقیقه‌ای سخنرانی جلسه را ترک کردند.

سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران در این نشست، جلسه شورای برنامه‌ریزی و اشتغال مازندران را که با حضور نمایندگان ملت در پارلمان برگزار شد را معارفه مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس برشمرد.

در این نشست نماینده آب و فاضلاب شهری مازندران، نماینده اداره کل برنامه و بودجه استانداری مازندران و اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به ارائه گزارش پروژه‌های عمرانی پرداختند.

شهردار ساری نیز در این نشست آخرین وضعیت جذب اعتبار ساخت کارخانه زباله‌سوز را تشریح کرد.

سید علی حجازی در گزارشی چند دقیقه‌ای از بازشدن برگ مناقصه ساخت کارخانه زباله‌سوز خبر داد و خاطرنشان کرد: اسناد مناقصه در مرحله نخست بازگشایی شد.

شهردار ساری با اشاره به ایراد قانونی سازمان بازرسی در این باره تصریح کرد: برای حل این مشکل باید تغییر ردیف بودجه‌‌ای داده شود.

استاندار مازندران نیز در پاسخ به درخواست شهردار ساری وعده داد تا در هفته آینده با حضور مسئولان مرتبط، جلسه کارگشایی برگزار کند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول