اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اقدامات انجام شده برای خشکاندن مفاسد اقتصادی کافی نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از بروز مفاسد اقتصادی گفت: این اقدامات منطبق با انتظارات مردم و نظام نبوده است.

اقدامات انجام شده برای خشکاندن مفاسد اقتصادی کافی نیست

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: ایشان تذکرات زیادی هم به سران قوا در این رابطه داده‌اند.

وی با بیان اینکه کارهایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام شده است، افزود: برخوردهای انجام شده در این رابطه منطبق با انتظارات نبوده و موجب خشکاندن فساد اقتصادی نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به پیگیری فساد اقتصادی 3هزار میلیارد تومانی در قوه قضائیه اشاره و اضافه کرد: بررسی‌ها برای روشن‌شدن همه ابعاد این پرونده در حال انجام است.

وی با تاکید بر وجود داشتن نقص‌هایی در سیستم نظارتی و کنترلی کشور ادامه داد: وجود این نقص‌ها موجبات بروز فساد را فراهم می‌کند.

اسماعیلی با ابراز رضایت از اینکه در نظام جمهوری اسلامی با هر کسی که مرتکب تخلف شود، برخورد می‌شود، افزود: این مطلب از نقاط روشن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره نارضایتی‌های موجود در بین مردم از عملکرد قوه قضائیه گفت: هر سیستمی مشکلات خودش را دارد و قوه قضائیه برای حل مشکلاتش باید چاره‌اندیشی کند.

وی کادرسازی و تربیت نیروهای عدالت‌طلب، برای قرار گرفتن در راس کارها را از جمله راه‌کارهای اجرای عدالت و کاهش نارضایتی‌های مردمی توسط قوه قضائیه کشور عنوان کرد.

اسماعیلی بر سخت‌بودن اجرای عدالت در جامعه تاکید کرد و افزود: باید متوجه این مطلب هم بود که هر چند همه عدالت را دوست دارند ولی وقتی نوبت به اجرای عدالت در مورد خود افراد طالب برقراری عدالت می‌رسد، به صورت معمول پذیرش آن سخت می‌شود.

وی نقش مجلس برای کمک به قوه قضائیه را تصویب قوانین روشن و شفاف دانست و اضافه کرد: مجلس ضمن تصویب قوانین شفاف، باید نسبت به اصلاح قوانین ناقص در سیستم هم اقدام کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول