اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

وحدت به این معنا نیست که همه مانند یکدیگر بیندیشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: وحدت به این معنا نیست که همه مانند یکدیگر بیندیشند و هر کس چنین نظری داشته باشد، باید در علم و اندیشه خویش تجدید نظر کند.

وحدت به این معنا نیست که همه مانند یکدیگر بیندیشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی صبح امروز در دیدار رئیس دادگستری این شهرستان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: این هفته فرصتی برای قدردانی از خدمات خالصانه‌ دستگاه قضایی در راستای ایجاد آسایش و امنیت مردم است.

وی با اشاره به تعامل نمایندگان قوا در شهرستان جیرفت افزود: امیدواریم با این تعامل و همکاری بتوانیم، حرکت سازنده‌ای در این شهرستان انجام دهیم.

عارفی تصریح کرد: هر چه نیروهای مؤثر در هر شهرستان هماهنگی و ائتلاف وجود داشته باشد، درجه آن در استان و سطح ملی ارتقا می‌یابد.

وی با تأکید بر حفظ وحدت در میان مسئولان شهرستان ابراز داشت: این اتحاد موجب می‌شود تا نگاه دیگران به این شهرستان، نگاهی مثبت باشد.

عارفی عنوان کرد: در این شهرستان نیز همین امر حاکم است و همه مسئولان در تلاش هستند تا توسعه و پیشرفت شهرستان را رقم بزنند.

نماینده مردم شهرستان‌‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش مسئولان در گذشته نیز در پیشرفت شهرستان مؤثر بوده است، گفت: اگر این وحدت و تلاش همگانی نبود به وضعیت کنونی دست نمی‌یافتیم.

عارفی بیان داشت: وحدت به این معنا نیست که همه مانند یکدیگر بیندیشند و هر کس چنین نظری داشته باشد، باید در علم و اندیشه خویش تجدید نظر کند.

وی وحدت داشتن را به معنای پذیرفتن نظر اکثریت دانست و بیان کرد: اگر اکثر مسئولان شهرستان در یک زمینه به وحدت رسیدند، دیگران نیز باید به آن احترام بگذارند.

عارفی خاطرنشان کرد: همچنین وحدت داشتن به معنای این است که روی یک نظر و عقیده محکم ایستادگی و پافشاری کرد و به جمع‌بندی برسیم.

وی گفت: با توجه به اینکه تفاوت‌های آدمی بر افکار و عقاید آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارد، ما خواهان شنیدن نظرهای مختلف هستیم تا با رسیدن به نقطه مشترک به اتفاق نظر دست یابیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول