اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار سرنوشت‌ساز جواهری با رسولی‌نژاد

ورزش اصفهان در انتظار جواهری به عنوان مدیرکل است

خبرگزاری فارس: در شرایطی که به گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که فردا مراسم معارفه مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان انجام می‌شود، هنوز حکم مدیرکلی جواهری صادر نشده است.

ورزش اصفهان در انتظار جواهری به عنوان مدیرکل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اینکه مشاور ورزشی استاندار اصفهان در نشست خبری خود از اختلاف نظر بین استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد، گمانه‌زنی‌ها در مورد متولی آینده ورزش اصفهان قوت گرفت.

با این حال پس از چند روزی که تنش بسیاری در اطراف ورزش اصفهان شکل گرفت، با اعلام خدابخش مبنی بر ادامه فعالیت در اصفهان بحث تغییرات در اداره‌کل تا حدودی فروکش کرد، با این حال طی روزهای گذشته مجدداً بحث انتخاب مدیرکل جدید قوت گرفت.

در حال حاضر محمدرضا محمدجواهری شانس نخست مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان است، اما یکی از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با این انتخاب مخالفت کرده و در نظر دارد برای انتخاب فرد دیگری رایزنی کند.

گفته می‌شود در صورتی که حکم جواهری صادر شود، وی فردا در اصفهان معارفه می‌شود و به طور رسمی مسئولیت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را برعهده می‌گیرد با این وجود تا این لحظه هنوز حکمی برای فرد خاصی صادر نشده است.

قرار است جواهری امروز در دفتر رسولی‌نژاد معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای حضور یافته و مذاکراتی صورت گیرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در جلسه حضور دارد، گفت‌وگو در مورد وضعیت مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان را به بعد موکول کرد.

احمد رسولی‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر زمان صدور حکم مدیرکل جدید ورزش و جوانان تاکید کرد: هنوز چیزی مشخص نشده است.

به گزارش فارس، محمدرضا محمدجواهری که در حال حاضر در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مشغول به خدمت است و در سوابق ورزشی خود کارشناسی خبره در شورای‌عالی ورزش و نایب رئیسی فدراسیون کبدی را دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول