اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

مسئولان وحدت و همدلی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: باید مسئولان وحدت و همدلی را به‌عنوان رمز خدمت به مردم سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار دهند تا زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود.

مسئولان وحدت و همدلی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جمع قضات دادگستری و دادسرای عمومی اهر، شهید بهشتی را یکی از ارکان مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: متأسفانه بدخواهان نظام و انقلاب، خدمات آن اندیشمند فرزانه را تحمل نکردند و نهایتاً مظلومانه وی را به شهادت رساندند.

وی، استکبارستیزی، خدمت به مردم و ولایتمداری را از شاخصه‌های مهم شهید بهشتی برشمرد و نقش این شهید بزرگوار را در تدوین قانون اساسی و تثبیت انقلاب بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

صدیقی، دستگاه قضایی را یکی از ارکان اصلی کشور برشمرد که نقش بی‌بدیل آن موجب حفظ آسایش و امنیت جامعه شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر از دادگستری شهرستان اهر به‌علت تلاش مضاعف در تعامل مثبت با دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد و افزود: دستگاه قضایی در این شهرستان همپا و همراه با دستگاه‌های اجرایی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرستان نقش اساسی داشته است و هماهنگی دستگاه قضایی با ادارات موجب تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی شده است.

فرماندار اهر استقلال دستگاه‌ قضایی را یکی از افتخارات نظام اسلامی برشمرد و افزود: دستگاه‌های قضایی به‌عنوان بازوان پرتوان نظام و انقلاب در طول عمر پربرکت انقلاب به‌عنوان نهادی مستقل تأثیر اساسی در برخورد با گروه‌های التقاطی و ضد انقلاب و عوامل فتنه‌گر داشته و امروز امنیت و اقتدار نظام اسلامی در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه قضایی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی محقق شده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول