اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبیک:

تأمین امنیت برای مردم از نان شب واجب‌تر است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: امروز تأمین امنیت برای مردم از نان شب واجب‌تر است و دستگاه قضایی با جدیت و تلاش همه‌جانبه این موضوع را دنبال می‌کند.

تأمین امنیت برای مردم از نان شب واجب‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، آیت‌الله بنی‌هاشمی امروز پیش ا‌ز خطبه‌ها‌ی نماز جمعه این هفته شهرستان آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهرستان اظهار کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قوانین مملکت بر‌اساس قوانین جوامع غربی و غیر اسلامی بنا شده بود، ولی با استقرار حکومت اسلامی و با تلاش سخت‌کوشانه و مجدانه شهید دکتر بهشتی قانون اساسی بر مبنای اسلام و قرآن در کشور حاکم و در سیستم قضایی پیاده شد.

وی با بیان این که قانون اساسی بر مبنای تعالیم اسلامی و سیستم حکومت دموکراسی از افتخارات نظام است، افزود: امروز قوه قضائیه در سطح داخلی و بین‌المللی تأثیرگذار است، چرا که د‌ر مسائل مهم بین‌المللی بسیار مثبت عمل می‌کند.

این مسئول ادامه داد: دستگاه قضایی نوک پیکان مبارزه با استکبار جهانی و کشورهای غربی و ضد اسلامی است.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک قوه قضائیه را پرچمدار مبارزه با مفاسد اقتصادی دانست و گفت: امروز زمینه برای مفسدان اقتصادی ناامن شده و مفسدان حاشیه امن ندارند که شیوه برخورد قوه قضائیه با این امر بی‌نظیر و ستودنی است.

بنی‌هاشمی خاطر‌نشان کرد: قوه قضائیه بسترهای لازم را نیز برای افرادی که کار و سرمایه‌گذاری اقتصادی در کشور می‌کنند به طور مشروع و قانونی فراهم کرده تا در مبارزه با مفاسد اقتصادی به نتایج مطلوب دست یابد.

وی تصریح کرد: شهید دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی بود که خدمات ایشان برکات زیادی را برا‌ی انقلاب اسلامی به‌همراه دارد.

مطرح شدن حقوق بشر اسلامی چالشی بزرگ برای دشمنان است

رئیس دادگستری شهرستان آبیک در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دستگاه قضایی حقوق بشر اسلامی را در برابر حقوق غربی مطرح کرده که سبب شده به چالشی بزرگ برا‌ی دشمنان انقلاب به‌ویژه استکبار جهانی و کشورهای غربی تبدیل شود.

بنی‌هاشمی بیان کرد: دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهانه‌های واهی و حقوق بشر د‌ر خاورمیانه جولان می‌دهند که با درآمد اقتصادی کشورهای خاورمیانه را به یغما برده و گروه‌گروه و دسته‌دسته انسان‌ها‌ی بی‌گناه را می‌کشند ساکت می‌شوند، ولی همین که با یک جاسوس و تروریست در ایران برخورد می‌شود صدایشان د‌ر می‌آید و مسئله حقوق بشر را مطرح می‌کنند که با این کار می‌خواهند ملت ایران را به عقب برانند که نمی‌توانند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول