اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان جاری صورت می‌گیرد

شرکت 200 هزار نفر روز دانش‌آموزان اصفهانی در طرح هجرت

خبرگزاری فارس: کارشناس‌مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تابستان جاری 200 هزار نفر روز از دانش‌آموزان موجود در سطح استان در اردو‌های طرح هجرت سه شرکت می‌کنند.

شرکت 200 هزار نفر روز دانش‌آموزان اصفهانی در طرح هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی فتاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: برگزاری اردو‌های طرح هجرت سه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در فصل تابستان به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر یک هزار و 300 پایگاه اوقات فراغت برای فعالیت‌های تابستانه دانش‌آموزان در سطح استان وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت خاصی برای حضور دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت استان تعریف نشده است.

کارشناس مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اما پیش‌بینی می‌شود که حدود 350 هزار نفر از دانش‌آموزان موجود در سطح استان در تابستان جاری در پایگاه‌های اوقات فراغت استان شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 140 هزار نفر از دانش‌‌آموزان موجود در سطح استان در طرح هجرت سه شرکت کرده‌اند، ادامه داد: دانش‌آموزان در این طرح مسئولیت تعمیر، به‌سازی و باز‌سازی 700 واحد آموزشی موجود در سطح استان را برعهده دارند.

فتاحی با اشاره به اینکه تابستان جاری 200 هزار نفر-روز از دانش‌آموزان موجود در سطح استان در اردو‌های طرح هجرت سه شرکت می‌کنند، تاکید کرد: دانش‌آموزان با شرکت در این اردو‌ها نسبت به ساماندهی وضعیت این مدارس اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: سهمیه استان در سال جاری در راستای شرکت دانش‌آموزان در طرح هجرت سه نسبت به سال گذشته حدود 80 هزار نفر روز افزایش یافته است و این طرح تنها به دانش‌آموزان دوره متوسطه اختصاص دارد.

کارشناس‌مسئول فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و حرکت فعالانه دانش‌آموزان در راستای به‌سازی و نو‌سازی مدارس استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول