اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

بهزیستی نیازمند اعتبارات قابل توجه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برنامه‌های بهزیستی نیازمند اعتبارات مالی قابل توجهی است که با تمام توان پیگیر مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی در مجلس خواهم بود.

بهزیستی نیازمند اعتبارات قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسن آصفری ظهر امروز در دیدار با مدیر کل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت‌های بهزیستی به ویژه در حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری بسیار گسترده است و اعتبارات و منابع موجود پاسخگوی نیازهای این بخش نیست.

وی تصریح کرد: حمایت از مددجویان امری ضروری است و من به عنوان نماینده مردم تلاش می‌کنم در مجلس نهم قدم‌های مثبت و سازنده‌ای را برای مددجویان بهزیستی بردارم.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی نیز با اشاره به جایگاه ویژه بهزیستی و خدمات و عملکرد حوزه‌های مختلف این اداره کل گفت: در حال حاضر نرخ بروز معلولیت در استان 5/4 درصد است.

رضا ربیعی با بیان اینکه سازمان بهزیستی یک مجموعه با وظایف متعدد و فراوان است افزود: این نهاد با توجه به رشد روز‌افزون معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیازمند توجه و حمایت ویژه مسئولان است.

وی تامین اعتبار ساخت ساختمان اداری شهرستان، مشکل مسکن مددجویان در شهر مهاجران و درخواست پیگیری اعتبارات کمک‌های موردی مددجویان پشت نوبت را از عمده‌ترین مشکلات بهزیستی استان برشمرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تاکید کرد: بهزیستی استان مرکزی در راستای حمایت و ارتقای جامعه هدف خود نیازمند همراهی و پیگیری مسائل بهزیستی توسط مسئولین استانی است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول