اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد

اختصاص 15 میلیارد از محل اعتبارات سفر رهبری به بهزیستی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی اداره ‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 15 میلیارد تومان مصوبه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به بهزیستی کرمانشاه اختصاص یافته است.

اختصاص 15 میلیارد از محل اعتبارات سفر رهبری به بهزیستی کرمانشاه

هرمز نوروزی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، برکات مادی و معنوی بی‌شماری برای استان به همراه داشت که در بخش بهزیستی 15 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: با تخصیص این اعتبار خدمات ارزشمندی به جامعه هدف در مجموعه بهزیستی ارائه و با توجه به نوع نیاز مددجویان در قالب 12 بخش از جمله تعمیر مسکن و گازکشی منازل مددجویان، تهیه لوازم برای جهیزیه، وسایل کمک توانبخشی، گازرسانی به شیرخوارگاه معتضدی، خرید و ساخت مسکن، مجموعه فرهنگی مددجویان،  مستمری به مددجویان و کمک‌های موردی هزینه خواهد شد.

نوروزی‌فرد افزود: اداره کل بهزیستی با جدیت در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد و همه تلاش خود را برای تحقق صددرصدی اعتبارات تخصیصی به این اداره در جهت خدمت به اقشار محروم و نیازمند و مددجویان تحت پوشش به‌کار خواهد بست.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول